Apotek utblåsning .

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Var på apoteket sisst uke skulle ha Destrogen synonympreparat før cerazzete som jag står fast på. Køpte 3 pakkar av de da eg hade hørt rykte att de skulle sluta produsera de.
Da eg skulle ta nytt brett så ser eg att eg har fått cerazette 3 pakk istellet før den andra.
Apotek bytter de ikke.de beklager seg og vet ej vad som har skjedd. Eg har ikkje lust att bruke de da eg blør av de. 3 pakker rett i boset øver 500kr . Veldigt surt. Vad gjør man då. Veldigt sur och førbannad før den feilen.
Sorry dagens utblåsning.

Om det er et apotek i en kjede ville jeg klaget til hovedkontoret. Veldig surt og uprofesjonelt!

Dårlig at de ikke tar det inn igjen om det var en feil fra deres side?!

De skal ta det igjen, hvis de har gjort en feil! Jobber selv på apotek :) Hvis de ikke gjør det, er de meget kjipe og kan miste en kunde :( Er du sikker på at de har Destrogen på lager? Kanskje derfor du fikk Cerazette? Isåfall, skal ikke du betale mellomlegget..

Jeg jobber også i apotek, og er det gjort en feil fra deres side bør de være fleksible.

Gå tilbake å forklar situasjonen, si at du ba om Desogestrel, og mottok originale ved en feil.

Jeg jobber også i apotek, og er det gjort en feil fra deres side bør de være fleksible.

Gå tilbake å forklar situasjonen, si at du ba om Desogestrel, og mottok originale ved en feil.
Desogestrel hehe. Syntes det hørtes rart ut med Destrogen :D

Du kan også spørre i råd under nettmøtet vårt med komplett Apotek på tirsdag, du kan legge inn spm allerede nå!

Back
Topp