Apollo,Ving, startour, osv

Løvemamma2013

Glad i forumet
hvilket reiseselskap har du best erfaring med?

noen som har gode tips til hvor reise med barn?

Dette hotellet er å anbefale, ligger helt nede på stranden. Kan sjekke inn all bagarsje på hotellet når dere skal hjem, kjempe greitt. Slipper å stå å trøkke i innsjekkingskø.
http://www.ving.no/sunwing/sunwingHotelMaster.aspx?categoryid=1®ionid=-1&countryid=6372&areaid=9306&resortid=9307&hotelid=9659&itemId=9659&filterOnCategoryId=2&hotelareaid=15070

ORIGINAL: *Oso*

ORIGINAL: Tekanna

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

Orquidea Playa Hotell

Kan varmt anbefale Alcudia, Mallorca til småbarnsfamilier!!

Vi reiste med StarTour, Orquidea Playa Hotell - Helt supert hotell/leiligheter heeelt ved stranden!! Fantastisk service, god mat, gåavstand til "sentrum", stille og rolig - rett og slett det beste stedet vi har vært på med småbarn.

Kort fly- og busstur til hotellet hvilket er av stor betydning når jeg reiser med småbarn.
har du link??=) hvor lang tid brukte dere med buss til og fra hotell?[:)]

Hadde gjerne linket til siden men har glemt hvordan jeg limer med Macbooken her.. [:D] (har ny maskin og ingen store barn her akkurat nå som kan vise meg).

Mener vi brukte rundt en 30 minutter med buss og personlig synes jeg det ikke er avskrekkende lenge med en buss.
er det ikke bare å høyreklikke? så står det lim inn? vet ikke,hehe..skal prøve selv jeg

[:D] får ikke til det å høyreklikk men husker jeg måtte trykke på en av knappene (hvem det nå var) og så c men det er det[:D]

For å kopiere noko so merkar du teksten. (brukar du touchpaden, funkar den nett som på ein vanleg PC nesten, hald inne høgreside og dreg med fingeren over paden) og so trykkar du eple + c. og for å lime inn er det vel då eple + v [:D]

Ang reiseselskap har eg dessverre ikkje noko erfaring. Derimot reiser mi mor alltid med ving omtrent og er veldig fornøgd. ( Ho reis til Tyrkia)

takk tekanna, men hvor finner jeg eplet? (usj - nå føler jeg meg virkelig dum)[8D]

takk for tips[:)]
e d slik at d e greit å reise dit i vinterferietider også`eller helst sommer?

ving.

sunving resort kalithea på rhodos e den kjekkaste plassen eg har vert med barn.

Back
Topp