Apodorm 5 mg

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som kjenner til disse?

Er det noe som jeg kan ta selv om jeg har datteren min? Eller sover man så tungt at de ikke burde brukes? De er de eneste som får meg til å sove nå etter operasjonen..

Aldri prøvd de selv, men har hørt at det er sterke saker i alle fall. Står på felleskatalogen.no at du i alle fall bør sove 7-8 timer uforstyrret.

Ok..

Tok en sånn i natt.. men våknet innimellom på natten alikevel..

Men kanskje greit å ikke ta noen sånne når jeg har jenta mi hjemme da.. Aldri prøvd sovetabletter før jeg.. så blir så usikker..

Jeg ville prøvd de ut når hun ikke var hjemme. Det er så forskjellig på hvordan man reagerer. Du sover ikke på Imovane da? de er jo litt lettere

ORIGINAL: Tøsa FTW

Jeg blir ikke trøtt av de, jeg blir bare rusa.

Hensikt - ikke oppnådd[&:]
Fader så slitsomt å slite med søvn, altså...

ORIGINAL: Greven av gral

Jeg blir ikke trøtt av de, jeg blir bare rusa.

Hensikt - ikke oppnådd[&:]
Fader så slitsomt å slite med søvn, altså...

Jeg sliter ikke med søvn da, thank god.
Jeg har bare prøvd det likevel.

Heldig du da[:)]
Lurer på å prøve steikepannemetoden, jeg tror det er 3 uker siden jeg sov en helt natt

Jeg ville prøvd de ut når hun ikke var hjemme. Det er så forskjellig på hvordan man reagerer. Du sover ikke på Imovane da? de er jo litt lettere

Joda.. jeg sovner jo av imovanen.. meg jeg våkner så snart jeg er tett i nesa..og det er jeg jo nå etter operasjonen.. får ikke sove med Imovane nå da... sovner.. men våkner hele tiden pga nesetetthet..

Disse Apodorm sov jeg godt av i natt.. våket et par ganger for å drikke litt vann.. for blir noe grossalt tørr i kjeften av å ikke puste gjennom nesa..

Jenta mi kommer ikke hjem før søndag... så får prøve de ut frem til da.. Er det sånn at jeg blir helt slått ut.. så tør jeg ikke.. men våkner i alle fall i natt.. så de slår meg jo ikke helt ut..

[:)]

aha. skjønner[:)]

Du kan jo prøve ringekl testen. Hvis du våkner av den og stiller den på nytt 2 timer seinere.
Da ser du jo om du klarer å våkne - de fleste sover gjerne hardest de første nettene.

God bedring[:)]

aha. skjønner[:)]

Du kan jo prøve ringekl testen. Hvis du våkner av den og stiller den på nytt 2 timer seinere.
Da ser du jo om du klarer å våkne - de fleste sover gjerne hardest de første nettene.

God bedring[:)]

Takk for tips[:)] Det var en god ide! Skal prøve det i natt[:)]

har du opr nesen grunnet otrivin eller?=)

enn er så forskjellig når det kommer til tbl.. vet nesten ikke hva jeg skal si angående om du burde ta dem eller ikke

ORIGINAL: *Nikki*

har du opr nesen grunnet otrivin eller?=)

enn er så forskjellig når det kommer til tbl.. vet nesten ikke hva jeg skal si angående om du burde ta dem eller ikke

Jeg har operert pga kortison nesespray jeg brukte i 2 mnd for å slutte med Otrivinen.. Kortisonen gav meg hull i neseveggen.. så jeg har operert for å tett igjen det hullet..

Jeg bruker en annen type men den er lik og jeg bruker 10mg, ingen problem å våkne når Chris beveger seg eller lager lyd.

ORIGINAL: Hege og Chris

Jeg bruker en annen type men den er lik og jeg bruker 10mg, ingen problem å våkne når Chris beveger seg eller lager lyd.

Godt å høre[:)]

Skal teste meg selv i nettene frem til søndag.. med å sette klokka på ringing..

Back
Topp