Apgar?

Apeloffen

Forumet er livet
Har hatt ordet "apgar" på hjernen siden i går.. Hr det for meg at det er en slags "poengsum" bebisene får rett etter fødsel? Noen som vet hva jeg tenker På??[8|]

Vet hva du tenker på når det gjelder poenga. Vår fikk 3-7-9 så han kom seg fort opp for det er ikke mangen min mellom de [;)]
Men om det er det heter husker jeg ikke skal se om jeg finner jorunalen hans hvis du ikke får svar [:D]

mhm, skulle så himla ønske jeg hadd den der journalsaken..vet bare at vi..eller Elias.. fikk full pott..Var ikke så ofte det skjedde sa de.. i tillegg til at jeg hadde rimelig fæl SF også.. Var litt artig å vite at han hadde det godt forde om jeg fikk SF..[:)]

HER kan du finne det du trenger å vite om apgar-testen...

Takk lenemor[:)]

Det var veldig gøy å lese litt mer om det en å bare vite poenga. Forstod det mer nå [;)]

Jah, det synes jeg også!![:D] Men fikk dere utskrift at journalene da dere dro fra sykehuset? JEg vil ha det.. Må jo være morro å ha!!

Den er snart 10 cm tykk til han lille. Men det de har skreve på data har jeg fått etter vært og er oppi 60 noen siden og det er 1 1/2 siden jeg henta ut nå. Er veldig gøy å ha.
Fikk ut min fra jeg var gravid sist nå når jeg ble gravid.

Så spennende... Må huske på å få til nestemann kommer da...[:D]

Ja hvis jeg husker det [;)]
Er gøy å ha spisielt på han lille som er mye inn kan ha litt kontroll selv og da [;)]

Jupp..Jeg tror vi har rota bort min journal fra jeg var gravid.. husker at vi hadde den med hjem fra sykehuset..men finner den ikke noen plass..[&o]

så vi KAN få med journalen altså? det skal iallefall jeg be om, for det er et par ting jeg ikke har forstått av det de snakka om - kan kansje få en venninna mi (som er lege) til å hjelpe meg å tyde det jeg ikke har forstått helt[8|]

Ja men husk å gjør det når du er der ellers er det et styr for å få den.
Du må sende inn brev at du skal ha den

Skal be mannen min hjelpe å huske - han er flinkere til sånt enn jeg er[;)]

Jeg husker jeg fikk 9 på den testen da jeg fikk Adrian, men vet ikke hva jeg fikk når jeg fikk Amina.

9 er det som er vanlig å få, husker jeg de sa den gang...[;)]

Norah fikk 9/9 - dvs 9 begge gangene med 5 minutters mellomrom.
Mathilde fikk 4/9 - pga tøff start, men hun kom seg raskt da.

Back
Topp