apelsiner apelsiner apesliner

Sommerfugl79

Elsker forumet
Kan ikke få nok av apelsiner!!! Apelsin juice og apelsiner i lange baner...
I dag tidlig våknet jeg kl halv ni og klarte ikke sove igjen fordi jeg lå å tenkte sånn på apelsiner..måtte bare stå opp til slutt å drikke ett digert glass med juice.
Ellers så er jeg blitt hekta på frukt som er saftig. Ikke harde frukter som epler, det klarer jeg ikke... Men gi meg druer, honningmelon og apelsiner og jeg er solgt. Haha:)
Har du fått noen rare lyster?

Har ikke fått noe dilla på noe enda. Men husket jeg hadde sinnsykt dilla på søt frukt som deg når jeg gikk med frøkna mi. Så kanskje du har ei lita tulle i magen...hihi:)

åå sånn var jeg når jeg gikk gravid med jentene mine. Det og tomat med sukker på. hehe.
Heldigvis en sunn fristelse da. :D  Med guttungen ville jeg bare ha Lakris, cola, wienerbrød, burgere osv. :/

Forløbig har jeg ingen stor fristelse denne gangen. :D

Her er det appelsinjuice, klementiner og cola... 

har vel ikke fått de store lystene enda...men har som regel fått dilla på cheesburgeren til 10 kr hos mc'rn der høydepunktet har vært de nvasne ekle sylteagurken inni..

Men jeg kan gjerne lure på hvordan de ekleste kombinasjoner med sylteagurk vil smake. Ex sylteagurk med peanøttsmør på...men får meg ikke til å smake, bare lurer..hehe

Men dørstemann hadde jeg skikkelig frukt dilla de siste ukene før fødsel, kuttet opp masse frukt i passe biter. Druer og melom var favoritten, saftig søt frukt. (jeg fikk gutt)

Men nå føles alt så anderledes fra de to andre svangerskapene som startet helt likt

Med vesla var jeg veldig gla i cherry tomater , MÅTTE Være dem, ellers spiste jeg ikke : P

Åsså knott, zoo aper, og MELK!! :D

Nå er det lakris/salt, søt frukt og litt melk.

Men alt kan jo ennå skje :P

Back
Topp