Aoootch!!! :$

LuckyMom

Venn av forumet
Stikningene rundt eggstokken og i livmora kan gjøre såå vondt altså... Men det er det eneste som plager meg også fram til nå... litt småkvalm av og til gjennom dagene men, d går fint :)

Andre som er like plaget med mage-skjæringer her??
 
Har kjent det en sjelden gang, men blir vel mer og mer framover ;o Kjenner det best når jeg strekker meg.. ;)
 
Idag har det heldigvis ikke vært så mye.
Jeg syns det er verst når jeg reiser meg fort, da kjennes det ut som om jeg strekker noe inni der. Det er jo dritvondt
 
Kjenner det også for det meste bare når jeg strekker meg fort. Da kjennes det ut som noe som blir ødelagt inn i der.
 
Jeg kjenner det ekstra sterkt og ofte når jeg bruker brå bevegelser eller generelt er aktiv (f.eks. på jobb). Merket når jeg kom hjem at smertene kom litt sjeldnere og litt svakere, men det er fortsatt vondt nok.

Og forresten - med de stikningene er det noen ganger veldig vanskelig å skjule smerten for jobben, for når det kommer så stivner jeg helt, stopper opp og holder pusten til det er over :P Vil jo ikke at de skal få høre om dette nurket så tidlig. (Jobber i barnehage..)

Har noen av dere fortalt jobben om dette allerede? Eller familie/venner? :)
 
Æ kjenne d strekke sæ titt å ofte,særlig når æ trene styrke :) Kjenne d ellers å,når æ bærre slappe av, å synes d e betrygganes for d må jo bety at spiren veks :)
Æ har itj fortalt nån om spiren enda,ska vent t magen vises :)
 
Enig, selv om det er vondt blir jeg glad av å kjenne stikningene, for da tror jeg spiren har det bra :)
 
Jeg kjenner det ganske mye! ble så overasket, for var ikke slik sist jeg var gravid. Men godt å høre det er flere som kjenner det og at det er et sunt tegn, ikke tegn på at det er noe galt:-)  Ble litt bekymra da jeg kjente vondter allerede nå..

Spennende å se hvor ulike to svangerskap kan være! sist var jeg megakvalm, og ikke vært kvalm en eneste dag enda denne gangen:-)
 
Hvor langt er du på vei da? :) Jeg er 4+3 og kjenner bare en smule uggenhet av og til gjennom dagen.. :) Gruer meg til uke 6, men det kan jo gå bedre enn jeg tror.

Ja, det er godt å høre at andre opplever det samme. Du trenger ikke bekymre deg for stikningene iallfall, om de er veldig intense, begge søskna mine hadde også slik, og alt var helt perfekt i magen likevel ;) Herlig følelse da!
 
Back
Topp