aooo! hodeverk

Sarah26

Glad i forumet
Har hatt hodeverk i 3 dager nå, heilt grufult, kan jo ikkje akkurat tygge på paracet heller, det er jo ikke bra for nurket.
Flere som er plaget med dette? er det svangerskapsrelatert liksom?

Det kan godt være svangerskapsrelatert ja... Jeg har hatt migrenelignende hodepine nesten daglig siden uke 7 ihvertfall. Og jeg er aldri plaget med det ellers [&:]

jeg har vært plaget med dunkende hodepine i 2 dager nå[&:]vet ikke hva d kommer av...

Kan være høyt BT som gjør det. Kan jo nevne det for legen neste gang ihvertfall [:)]
Jeg tar paracet når jeg har vondt i hodet (ikke så ofte altså), legen har sagt at det er ok og ikke påvirker babyen.
Drikke mye vann kan jo også hjelpe [;)]

skal på sjekk på tirsdag så får gi beskjed da. "godt" å se det er flere i samme båt :)

ORIGINAL: Sarah26

Har hatt hodeverk i 3 dager nå, heilt grufult, kan jo ikkje akkurat tygge på paracet heller, det er jo ikke bra for nurket.
Flere som er plaget med dette? er det svangerskapsrelatert liksom?

Overhode ikke farlig å ta paracet, påvirker ikke babyen. Jeg hadde vondt i hodet 3 dager på rad for 2 uker siden(skulle da ta en viktig eksmamen i Oslo) og nå i helgen, så måtte ta den maksimale dosen vær dag. Legen sa at dette gikk helt fint, så lenge det ikke er snakk om langvarig bruk. Bare å følge pakningsvedlegget:)

jeg har også veldig vondt i hodet om dagen. har vært hjemme et par dager fra jobb nå pga hodepine. skal til legen en tur i morgen, så får se hva hun sier.
jeg tror det kommer at at jeg sliter med tett nese(hovne slimhinner). så vi får se. håper det går over snart. er så slitsomt å gå sånn. hatt mer eller vondt i hodet i to uker sammenhengende nå.

Veldig kjent det der! Masse hodeverk, våkner med det om morgenen ofte...[:@] Var å sjekket blodtrykk for sikkerhetsskyld, og blodprøver/urinprøve var fine, så legen finner ingen grunn..... Men, gikk på apoteket og kjøpte en sånn varmepute som man legger i mikroovnen i 3 minutter, og har over skuldre/nakke. Og det var ufattelig deilig!!!![:D] Kan virkelig anbefales! 299 velbrukte kroner!

Har vært plaget med hodepine dette svangerskapet, med storebror hadde jeg det nesten ikke.

Det tipset om varmepute var ikke så dumt, tror jeg må prøve den ja!

sliter med hodepine jeg å[&o]
hadde det sånn med førstemann også..

Jeg sliter også med hodepine og husker jeg gjorde forrige gang også!
Ikke farlig å ta paracet....men hold deg unna Ibux!!
[;)]

Back
Topp