Aoch!

AnnePanne

Betatt av forumet
*MIA*
Låg stak ut på sofaen og skulle lene meg oppover, som ein "sit ups", fekk skikkelig vondt og lente meg automatisk tilbake.. Er det mulig livmora har vokse seg så stor at det virkelig kan kjennes no? :p Fleire som merke ditta? Kom ein panikk siden det var så ubehagelig, men hååpe da er derfor :)
*førstegangs gravid ja*

Ligamentsmerter, helt normalt:) Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av kraftige ligamenter. Disse ligamentene strekker på seg ettersom livmoren vokser. Det kan kjennes en mild smerte lokalisert til dette området når ligamentene tøyes.
Har selv begynt å få mer av disse smertene nå, er 13+2 :)

Aah, da som er ligamentsmerter :) Lest masse om da men har alltid trudd da va den stikkingo som komme når eg nyse eller strekke på meg som kommer på sio :p

Eller kansje da er da samma :p Var ein anna følelse, kom når eg bøyde meg istede for når eg strekte meg, på ein måte press der livmoro ligge :)

Eller kansje da er da samma :p Var ein anna følelse, kom når eg bøyde meg istede for når eg strekte meg, på ein måte press der livmoro ligge :)
Jeg kan kjenne det når jeg bruker magemusklene, så kan være det samme med deg?:P

Får det samme omtrent hver gang jeg reiser meg fra liggende :P Gjør skikkelig vondt :P Er ligamentbåndene som strekker seg, og det kan være skikkelig ubehagelig.

Heilt sikkert :p Alle unormale følelsa som plutselig dukke opp må eg bare veta ka er, litt nyskjerrig ^^

Jeg har også skikkelige ligamentsmerter! trodde kanskje det var det bekkengreiene alle snakka om, men var ikke det gitt :P

Skikkelig slitsomt, men heldigvis har da eit navn så da skal ver normalt, for ellers hadde eg aldri vert rolig med sånne smerte :confused:
Heldigvis ikkje komt til bekkene enda! :)

Jeg kjenner veldig godt hvis jeg litt for raskt skal reise meg opp slik at jeg må bruke magemunsklene...det gjør vondt ja :P

Back
Topp