Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekk det opp duSliter med vonde kynnere.. Jm har skrevet bilaget til svangerskapspenger mtp frykt for prematurfødsel. Men sliter også med vondt i og bak navelendet kjennes ikke bra ut
![]()
Sjekk det opp duhadde kraftig kynnere med N og her fikk jeg prematur rier i uke 24/25
Ring idag duEr det jeg er så redd forkanskje ringe inn til føden i morgen vare For å spørre.. Har hatt det i noen dager nå.. Men det er ikke kontinuerlig heldigvis, og smertene minner meg ikke om rier. Men er en ekkel smerte..
Enig! ikke noe å vente med! Det er vell en grunn til at vi har fått nummeret til fødeavdelingen!Ring idag duekkelt å gå sånn ... De sier om du burde komme inn eller ikke
håper jeg slipper unna det nå. Stor klem
![]()
Du er såpass langt så du skal ringe ditEnig! ikke noe å vente med! Det er vell en grunn til at vi har fått nummeret til fødeavdelingen!![]()
Lykke til! Krysser fingrene for hysteri jeg ogSovna igår.. Men ringte føden når jeg sto opp.. Så nå skal jeg bare kle på meg å komme meg avgårde til sykehuset.. Håper alt står bare bra til og at smertene er normale og jeg bare har vært hysterisk i mitt sinn...
Jm der hadde ingen forklaring på smertene mine... Æsj...
Lykke til og krysser fingreneSovna igår.. Men ringte føden når jeg sto opp.. Så nå skal jeg bare kle på meg å komme meg avgårde til sykehuset.. Håper alt står bare bra til og at smertene er normale og jeg bare har vært hysterisk i mitt sinn...
Jm der hadde ingen forklaring på smertene mine... Æsj...
Ikke bra med nyrebekkenet da, men superbra at det ikke er babyen som vil ut!Alt var bra med baby, men det var ikke helt bra med mitt nyrebekken på venstre side.. Må inn til hyppige kontroller Ca hver andre uke. Men ellers går alt fintlurt at jeg ringte og dro.
![]()
Godt du fikk sjekket detAlt var bra med baby, men det var ikke helt bra med mitt nyrebekken på venstre side.. Må inn til hyppige kontroller Ca hver andre uke. Men ellers går alt fintlurt at jeg ringte og dro.
![]()
Ikke bra med nyrebekkenet da, men superbra at det ikke er babyen som vil ut!![]()