Anyone?

Sweetypie

Forelsket i forumet
Saken er at jeg har litt jernmangel, har hb nivå på 11 tror jeg og ferritin nivåen er 6. Føler meg ofte svimmel, høy pus (ca. 22 slag i minuttet)...vet ikke om det kan kalles høyt. Pluss at det kjennes litt ømt på forskjellige steder i hjernen. Får litt sånn svie vondt, stikninger over leppene. Noen som har opplevd det?

Er det pga jernmangel? Har vært hos legen men hun finner ikke noen feil med meg. Vil ikke kalle meg hypokonder, men føler at legen ikke tror det er noe.

Jeg føler ofte at jeg har litt vondt i musklene mine, som fører til hodepine enkelte ganger. Hva kan jeg gjøre for å bli bedre?

Har jo tatt ct av hjernen, så der er det ikke noe feil å finne. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg opplever varmebølger eller at det ømt enkelte ganger. Kan muskelsmertene gå opp helt til hodet, fra nakken ogg opp liksom.

Noen ganger når jeg våkner virker det som om det har samlet seg blod i armene, hva kan det skyldes?

Håper noen kan hjelpe meg.

Hehe..mente i 15 sek...går litt fort i svingene!

Problemer med muskler og stivhet i ledd og slike ting kan påvirke mye.
Jeg har selv kontant betennelse i ryggmuskulatur - sete og korsrygg. Dette fører til prikking i bena, stive skuldre, penningshodepine, dårlig nattesøvn, varme- og kulefølelse.

Var jeg deg ville jeg bedt om henvisning til en naprapat eller manuellterapeut for å se om dette kan funke.

Rar historie:
Pappa mistet plutselig hørselen på det ene øret. Han fikk til slutt høreapparat, men det fungerte ikek noe særlig. En dag fikk han røket et muskelfeste på jobb og begynte da med fysioterapi. Etter 2 3 behandlinger var hørselen tilbake.
Fysioterapeuten sa at det var ikke uvanlig siden han hadde veldig mye knuter og stramninger i nakkemuskulatur.

Og hva det gjelder fastlegen...
Min lege var også sånn helt til jeg sa til han at jeg forventet å bli tatt på alvor. Det har blitt helt topp etter det. En pasient skal alltid føle at man er tatt på alvor.

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: Sweetypie

Hehe..mente i 15 sek...går litt fort i svingene!

Litt høy, men ikke unormal. Er pulsen regelmessig?

Ja det er regelmessig tenker jeg. Tok den akkurat nå og det var 20 i femten sek. Jeg kan jo føye til at jeg 26 år, vet ikke hvor mye puls en person på det alderet skal ha.

Dytt!!

Beklager, men jeg har nok ikke så mange gode tips!Ville bare hjelpe og dytte sånn at kanskje noen andre kan hjelpe.
Mitt eneste tips er å ikke gi deg og vær åpen for å prøve alternative ting!

Håper du får hjelp!

Back
Topp