Anyone??

Tust

Elsker forumet
I dag etter jobb var jeg på do og tisset. I bilen på vei hjem(type 5 min etterpå) kjentes det ut som det lakk der nede...bare litt og litt....og hadde da Just tissa...kjøpte meg bind og har det nå på for å se..tenker å sjekke etterhvert; og hvis det er en søt/rar lukt å ringe føden..Men vil ikke være til bry for ingenting liksom...
.husker følelsen fra da fødselen starta me jenta mi; da smålakk det;var da 39+ uker. Da var det fostervannlekkasje; men vannet gikk for fullt under fødselen;så var visst en ytre sekk som lakk først....
Er 25+2 I dag...

Normalt med mye utflod og små urinlekasjer i denne perioden :) men er det myyye i bindet kan det være lurt å sjekke opp ja.

Tenker du gjør lurt i å sjekke lukten, hvis det kommer mer. Om det er fostervann så har det den søtlige lukten du beskriver, og er vel ofte også svakt rosa. Høres ut som om du vet hva du skal se etter :) har lest om folk som lekker litt fostervann kjempelenge, og fortsatt føder til termin, men en bør jo selvfølgelig sjekke det opp :)

Jeg er vant til dette her, veldig tynt utflod som kommer i små flusher på rare tidspunkt - utrolig kjipt når jeg ikke har anledning til å skifte truseinnlegg. Men ikke dumt å gjøre som du har gjort! Håper i hvertfall at det ikke er fostervann!

Jeg var aldri i tvil når min første fødsel hadde fostervann lekkasje før termin. Det luktet mer søtt, og var lyyyyys rosa i fargen. Utflod hos meg i hvertfall, er mer hvit/gul i fargen. Men i tvil, så ta på et bind som flere sier. De tester det på føden med sånn svipe sak. Den avgir en type farge om det er fostervann :)

Back
Topp