Anybody.. *heeeelp*

t0mmelise

Forumet er livet
Heisann jenter :)

Skal reise til London i juli og da er jeg 11 uker på vei.. så da har jeg ett lite spørsmål som jeg håper dere vil svare på [:)]

Vurdere å avlyse turen for jeg har mistet spiren før.. dagen før jeg mistet så var jeg ute å flydde..
Jeg tror ikke dette hadde noe med saken å gjøre men er litt skeptisk for det..

Googlet det litt og mange som sier at man skal vente til 2 trimester med å fly mens andre ikke sier no på det..

hva synes dere jeg skal gjøre??
leste en plass der det sto hvis du ikke har ett knirkefritt svangerskap skal man ikke utsette seg for noe som f.eks fly..

Nå er jeg hverken gravid, eller har peil på akkurat dette. MEN, to dager før jeg mistet i desember var jeg ute og fløy, fløy til og fra harstad med noen dagers mellomrom.

Antakelig har det ikke noe med det å gjøre, men jeg synes det var ekkelt uansett.

ORIGINAL: Kristine79

Nå er jeg hverken gravid, eller har peil på akkurat dette. MEN, to dager før jeg mistet i desember var jeg ute og fløy, fløy til og fra harstad med noen dagers mellomrom.

Antakelig har det ikke noe med det å gjøre, men jeg synes det var ekkelt uansett.

takk for at du skrev det.. er ikke no gøy å miste og vil jo prøve å hindre det om mulig. tusen takk for svaret.

Jeg jobber som flyvertinne. Forgje svangerskap fløy jeg i mange uker før jeg ble sykmeldt grunnet kvalme. Det er ingen fare.[:)] Man skal bare passe seg siste 2 mnd. grunnet fare for fødsel. [:D] Som flyvertinne vil man ikke ta i mot babyer i lufta.[:D]

Mange som jobber i lufta som er gravide. Så reis på tur og koooooos deg.[:)]

sceary...fløy også dagen før jeg mista[&:] men skal sies at jeg hadde brun utflod ett par dager før jeg mista..

ORIGINAL: st1gal

sceary...fløy også dagen før jeg mista[&:] men skal sies at jeg hadde brun utflod ett par dager før jeg mista..

Det hadde jeg også.

ORIGINAL: SMEA

Bare reis og kos deg!

Ingen fare *klem* [:)]

Signerer denne jeg![;)]

Har du flyskrekk da? Vil jo tro at hvis du ikke har flyskrekk, og ikke stresser når du ska fly vil det gå helt fint. Men om du derimot har det ville jeg nok vurdert å ikke reise[&:]

Vil bare si deg at de som mister etter at de har flydd hadde nok dessverre mistet uansett. Det er nok bare en tilfeldighet. Det er så mange andre ting som er farligere enn å fly. Eks. karuseller, katters avføring osv.

Jeg syns du skal reise og kose deg. Slappe helt av. [:)]

tusen takk for svar jenter [:)]
ja jeg tror ikke det hadde noe med saken å gjøre at jeg flydde og mistet forrige gang men man blir jo litt skeptisk [&:]
hadde jeg ikke hatt litt brunt utflod denne gangen også så hadde jeg nok ikke tenkt no over det..
men da reiser vi likevel [:)][:D] jipppiiii..

tuuuusen takk for svar [:)]

ORIGINAL: t0mmelise

Heisann jenter :)

Skal reise til London i juli og da er jeg 11 uker på vei.. så da har jeg ett lite spørsmål som jeg håper dere vil svare på [:)]

Vurdere å avlyse turen for jeg har mistet spiren før.. dagen før jeg mistet så var jeg ute å flydde..
Jeg tror ikke dette hadde noe med saken å gjøre men er litt skeptisk for det..

Googlet det litt og mange som sier at man skal vente til 2 trimester med å fly mens andre ikke sier no på det..

hva synes dere jeg skal gjøre??
leste en plass der det sto hvis du ikke har ett knirkefritt svangerskap skal man ikke utsette seg for noe som f.eks fly..

trur ikke det ahr noe å si jeg flydde 10 mai og 24 mai og jeg har ikke mistet spiren.... så jeg trur ikke det har noe og si....

Back
Topp