Antrekk nyttårsaften

Babymama#2

JuniBaby
Sommerfuglene <3
Hva har dere på dere? Jeg føler meg bare superfeit i alle antrekkene mine nå... håper jeg ikke tråkker på noen tær, for misforstå meg rett jeg koser meg med at magen vokser. Har bare ingen klær som sitter fint lenger! :-/

Vi er bare hjemme i dag, så her er det vanlige klær... Men ja, vanskelig med klær om dagen!

Ja, ush!! Føler meg feit i alt jeg har. Fant noe da. Skjørt og en litt løs skjorte med belte under puppene. Da så jeg faktisk gravid ut. Så ikke bare som en bolle :p

Enkel, kort sort kjole med lyserosa tilbehør (perlekjede og pynteblomst). Ikke noe utenom det vanlige for min del bortsett fra at kjolen ikke er figursydd men litt løsere passform ;)

ImageUploadedByBV Forum1388514912.708958.jpg

Last edited:
Jeg har aldri vært noe kjole-dame, og har ikke tenkt å bli det nå når jeg går gravid heller :D
Det jeg fant til jul/nytt års-klær, var en svart gravid-bukse, et gravid-mage-belte med to babyhender i sølvglitter midt på, og en mørk blå tynnstrikket shimmerjakke med en knapp over brystet slik at den gikk i skrå ned mot hoftene....veldig søtt med disse babyhendene på den lille magen :)

Hadde på denne! Måtte ha skikkelig stretch så ei fikk plass til all den gode maten i tilegg til magen!! :') Prøvde meg på hold in strømpebukse på julefest; ALDRI mer! Kvalm m en gang :-) hihi

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1388665683138.jpg
    uploadfromtaptalk1388665683138.jpg
    85,3 KB · Visninger: 25
Back
Topp