Antrekk: Dersom absolutt ALT var lov

mamma_møø

Glad i forumet
Dersom absolutt alt innenfor klær og påkledning var "lov", og motepolitiet ikke brydde seg det spøtt, og ingen noengang brydde seg om hva du hadde hatt på deg - hva ville du gått med da?

Jeg ville gått med slike:

Gurimalla, det er så sykt behagelig, men det er ikke akkurat vakkert... Anyways, de er så behagelige at OM det hadde vært "allment akseptert" å gå med slippers, hadde jeg gjort det hele sommerhalvåret!

Neeeh.. Sånn som jeg går nå egentlig.. Eller rett og slett naken, det hadde ikke gjort meg noe å kunne egentlig:P

Uten bh i one-piece.... 

Jeg ville kjøpt meg burgunderrød fruit of the loom joggings. *savn*

Men jeg er vel egentlig ikke så opptatt av hva som er på moten eller jo egentlig jeg prøver å styre unna slikt;-)

Mote bryr meg egentlig en viss plass.

Akkurat nå har jeg på meg min fars gamle militærbukser, ullsokker, ikke fullt så matchende undertøy men behagelig, og en singlet som kanskje er noe for gjennomsiktig til den svarte bhen...

Av sko, hadde jeg gått med gummistøvler hele året.  Av den gode typen med god såle og litt hæl.   

Men sånn seriøst svar, morgenkåpe hadde jo ikke vært å forakte.  Med håret til alle kanter. Pandaøyne. Og ullsokker i crocs.  

mamma_møø skrev:
Dersom absolutt alt innenfor klær og påkledning var "lov", og motepolitiet ikke brydde seg det spøtt, og ingen noengang brydde seg om hva du hadde hatt på deg - hva ville du gått med da?

Jeg ville gått med slike:

Gurimalla, det er så sykt behagelig, men det er ikke akkurat vakkert... Anyways, de er så behagelige at OM det hadde vært "allment akseptert" å gå med slippers, hadde jeg gjort det hele sommerhalvåret!

Jeg går gjerne med sånne hele sommerhalvåret. Gjør det ofte, men ikke hver dag, av praktiske årsaker, når det regner er det ikke så lurt liksom... 

omtrent sånn jeg går nå?
i shabby gravid-joggebukse og en sliten bh som såvidt dekker nipplene....

sorciere_ skrev:
Pysjbukse og hettegensar med lomme på magen :P 

Signerer denne. Og velour joggedress <3>

Jeg driter vel litt i moten, går i det jeg føler meg komfortabel i, og en del av min komfortabelhet handler jo om at f.eks. valkene mine ikke vises så kjempegodt og at jeg fremhever de riktige tingene.  Hvordan min fasong er vil jo være den samme uansett hvordan moten forandrer seg fra år til år. 

Men jeg er litt interessert i klær og sånt da, bare fordi jeg føler jeg har begynt å lære litt om hva jeg kan bruke og ikke, begynner å bli litt voksen og har endret stilen fra hullete jeans og band t-skjorte til "voksne" klær i stil jeg liker. 

Absolutt ikke slippers! Klamt! Joggebukse og barbeint :)

Da hadde jeg gått i pysjen heeeele dagen! 

pysjbukse i flanell ihvertfall. 

Det er sant, de er supergode:) Stikker stadig vekk av med gubben sine ...

Tror jeg ville gått som nå jeg :P Kler meg egentlig sånn som jeg vil :)
Når jeg ser på bilder fjortistida så er ikke stilen så veldig annerledes da heller :P

Back
Topp