Antrekk dåp

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Har kjøpt denne sele-skjortsen som lillegutt skal ha på seg i dåpsselskapet etter dåpskjolen er av.
Lurer litt på hva dere ville ha hatt til? Tenker hvit strømpebukse om det er litt kjølig, hvis ikke bare bein og hvite strømper. Tenker også hvit body, kanskje med krage sånn at det ser litt mer pyntet ut? Noen som vet hvor man kan finne litt fine hvite bodyer til gutter?
Har også lyst på noen søte sko til, noen som har noen ideer eller tips? Helst ikke for dyrt ;)

Vedlegg

• hmprod.jpg
    hmprod.jpg
    176,4 KB · Visninger: 42
Synes den så litt sånn retro babyklær ut:) hva med en "gammeldags" finskjorte? Vet ikke hvordan jeg skal forklare... Som en skjorte men uten sånn krave man har slips i, knapper ned foran (men ikke helt ned) og tynn kant rundt håndleddene litt smalere enn skjorteermen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja enig med mrs Lutz, hva med en slik skjorte fra newbie?

Jeg tror jeg hadde gått for hvite litt lengere strømper isteden for strømpebukse, hvis det ikke er altfor kaldt.. Babylår er sjarmerende:)

lilly.jpg har jente jeg så her blir det skikkelig prinsessekjole :) uten den strippete pysjen under ;) om med hodepynt hehe

Her ble det blå kjole med prikker på:) Måtte feste hårspenna på lua, vi hadde det ute pg det var en del vind.

Vedlegg

• 1402348866940.jpg
    1402348866940.jpg
    75,5 KB · Visninger: 25
  • 1402348985489.jpg
    1402348985489.jpg
    42,9 KB · Visninger: 25
Back
Topp