Antrekk 17. Mai og konfirmasjoner

Lillevenn2016

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
hei! Trenger litt tips til hvor jeg kan se etter et fint antrekk til 17. mai og konfirmasjonene jeg skal i i Mai.. Er henholdsvis 25 uker og 26 uker på vei når dette er! Har fått ganske stor mage allerede og bunaden er ikke er tema da den ikke passet ifjor heller. Håper noen vet av noen butikker elr nettbutikker, samt har noen tips til kjoler som kan passe selv på en gravid kropp :-) på forhånd takk!

Sliter med samme. Men fant sånn lang kjole på Bikbok som passer fint til 299 kr. Og man får en fin gravid kul :-)

Blir ikke å få på meg bunaden i år jeg heller - har fått stooor mage allerede:P Synes det er veldig trist, føler meg liksom ikke "ordentlig" til 17. mai uten bunad - men får jo bare prøve å finne en pen kjole som passer:)

Sniker fra oktober. Anbefaler kjolene fra Floyd. De har nydelige lange kjoler som er flott med og uten kjole. Også har de stretch i et stykke på ryggen så det er god plass til puppene. Og kjolen er løs fra magen og ned. :) jeg skal bruke en jeg kjøpte før jeg ble gravid. Har prøvd den, legger seg perfekt over magen :D
Her er en link til kjolene.
http://www.floyd.no/kjoler?gclid=Cj...uq-UzGqRgK_TKFUwQVcWgYSOUpCKPrkMPIaAvYi8P8HAQ

Jeg kom over en nydelig kongeblå kne lang kjole på sparkjøp til 100kr. Bilde er litt dradd, så får ikke beste kvalitet på bildet. ImageUploadedByBV Forum1462058423.235651.jpg

Eller kanskje det blir bobledress:p

Synes det er vanskelig å finne fine klær. De fleste størrelser er utsolgt og utvalget er ikke akkurat det beste.

Synes det er vanskelig å finne fine klær. De fleste størrelser er utsolgt og utvalget er ikke akkurat det beste.
Kunne ikke vært mer enig! Føler det er bare sånn knøttsmå størrelser igjen, som får meg til å lure hvem som er størrelse 32-34 når de er gravid, eller xsmall/small siden det alltid er utsolgt i min størrelse/ de store størrelsene og aldri i de små :p

Mye fint på Zalando ja, syns bare det er småskummelt å bestille på nettet da jeg er usikker på størrelsen min for tiden xD redd det blir for lite :p skal ta en nærmere titt der inne !
Jeg bestilte i samme størrelse som tidligere, alt så langt har passet:)
Det positive er at man kan sende det som ikke passer tilbake.

Mye fint på Zalando ja, syns bare det er småskummelt å bestille på nettet da jeg er usikker på størrelsen min for tiden xD redd det blir for lite :p skal ta en nærmere titt der inne !

Zalando er veldig kjekt for nettshopping. Grati frakt og retur. Du bare skriver ut returlapp og teiper igjen posen klærne kom i. Pengene får du igjen på konto ganske raskt. Har returnert der flere ganger når ting har vært feil str/ ikke sett bra ut i virkeligheten. Eneste stedet jeg har turt å bestille i fra enda i graviditeten når jeg er mest usikker på størrelser og passform. :)

Zalando er veldig kjekt for nettshopping. Grati frakt og retur. Du bare skriver ut returlapp og teiper igjen posen klærne kom i. Pengene får du igjen på konto ganske raskt. Har returnert der flere ganger når ting har vært feil str/ ikke sett bra ut i virkeligheten. Eneste stedet jeg har turt å bestille i fra enda i graviditeten når jeg er mest usikker på størrelser og passform. :)
Høres bra ut! Føler det er tryggere å bestille derfra nå når jeg fikk høre det :-)

Sniker fra oktober. Anbefaler kjolene fra Floyd. De har nydelige lange kjoler som er flott med og uten kjole. Også har de stretch i et stykke på ryggen så det er god plass til puppene. Og kjolen er løs fra magen og ned. :) jeg skal bruke en jeg kjøpte før jeg ble gravid. Har prøvd den, legger seg perfekt over magen :D
Her er en link til kjolene.
http://www.floyd.no/kjoler?gclid=Cj...uq-UzGqRgK_TKFUwQVcWgYSOUpCKPrkMPIaAvYi8P8HAQ
Signerer denne. Mange fine kjoler på Floyd som passer før under og etter svangerskap:)

Back
Topp