Antrekk 17. mai i bhg

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Hva har dere og mennene på dere når det er 17. mai-feiring i bhg?
 
Vanlige klær
 
Jeg kjørte møteantrekk. Sort bukse, blek rosa topp og lang cardigan. Mannen hadde dongeribukse og fin genser.

Så d var mange i helt vanlig klær, så d viktigste hos oss er at man blir med og går i tog.

Aktivitetene etterpå var for bare barna.
 
Ehh, vi feirer ikke 17. Mai i bhg.

Bhg feiret 13.5 siden det var siste dag der før 17, men det var jo ikke for oss, det var ungene. Tog, flagg, pølse og is.
 
Ehh, vi feirer ikke 17. Mai i bhg.

Bhg feiret 13.5 siden det var siste dag der før 17, men det var jo ikke for oss, det var ungene. Tog, flagg, pølse og is.

Vi feirer ikke 17. i bhg heller, men idag... Skjønner ikke helt hvorfor du svarer når du ikke svarer på det jeg spør om? ;)
 
Fordi jeg rett og slett aldri hat hørt om at foreldre går i sånt tog, og var såpass overrasket at jeg... Glemte å ta med den delen i svaretn
 
Beklager på forhånd at jeg ikke svarer på det TS spør om, men er det vanlig med 17.mai-feiring i bhg? Ikke vanlig hos oss.
 
Beklager på forhånd at jeg ikke svarer på det TS spør om, men er det vanlig med 17.mai-feiring i bhg? Ikke vanlig hos oss.
Alle barnehager markerer som regel 17.mai siste dagen før, noen har med foreldrene andre har bare for ungene. Noen går i tog, der jeg jobber kuttet vi ut både det og foreldrene. Vi har mai-leker kun for ungene.
 
Beklager på forhånd at jeg ikke svarer på det TS spør om, men er det vanlig med 17.mai-feiring i bhg? Ikke vanlig hos oss.

Hos oss så er d vanligvis siste ordinære dag før 17. mai. I år ble d den 13. Korpset går først, og så barnehagene som ligger i nærheten (tror d er 3-4 stk). Da er foreldre og annen familie med og går i tog. Etterpå er d is og leker i bhg for barna og vi andre drar.

Der jeg kommer fra går barnehagene i hovedtoget på 17. mai. Vesentlig mindre forhold der da :)
 
Pyntet meg litt jeg, men de fleste hadde vel ganske vanlige, pene klær :) så ingen i joggedress heldigvis. Er jo en feiring selvom det bare er barna som går i tog
 
Alle barnehager markerer som regel 17.mai siste dagen før, noen har med foreldrene andre har bare for ungene. Noen går i tog, der jeg jobber kuttet vi ut både det og foreldrene. Vi har mai-leker kun for ungene.
Hos oss så er d vanligvis siste ordinære dag før 17. mai. I år ble d den 13. Korpset går først, og så barnehagene som ligger i nærheten (tror d er 3-4 stk). Da er foreldre og annen familie med og går i tog. Etterpå er d is og leker i bhg for barna og vi andre drar.

Der jeg kommer fra går barnehagene i hovedtoget på 17. mai. Vesentlig mindre forhold der da :)
Helt i orden ;) Jeg vet ikke, men hos oss er det tog, pølsefest og leker :)
Fant ut at det ikke var noe som helst. Kun pølse med brød liksom. Har ikke gått i tog på mange år. Så ingen markering i vår bhg iallefall.
 
Vår bhg går altså i tog, de har oss og pølse og koser seg.

Men helt uten foreldre
 
Back
Topp