Antivirusprog mitt gikk ut idag..

TwinBaBe

Glad i forumet
Noen som vet om noen som er bra, og gratis?[:)]

har ikke peil,men sjekk med de som er nettlevrandøren din, enkelte levrandører har også antivirus med i mnd prisen
det har vi, og det er panda kjempe fornøyd

Avast er veldig bra.
www.avast.com

NB: Dersom man installerer et nytt antivirus program er det viktig å avinstallere det gamle først ellers så kan maskinen krasje på grunn av protokoll konflikt.

ORIGINAL: bondekone

har ikke peil,men sjekk med de som er nettlevrandøren din, enkelte levrandører har også antivirus med i mnd prisen
det har vi, og det er panda kjempe fornøyd

Ohh! Takk skal du ha![:D]

Står på sidene deres at kundene får et års gratis virusprogram ![:)]

Men vi har jo hatt dette i over et år da, men ikke benyttet oss av dette, så har sendt de en mail nå[:)]

ORIGINAL: Solaa

AVG! Gratis og anbefalt av maaange proffesjonelle!

ser mange bruker avast og avg!!
det vil jeg fraråde!!! driver en del med data.. også litt programmering.
avast og avg er litt "store" filer. de er heller ikke så lette å få til å funke 100%.
jeg vil anbefale MICROSOFT SECURITY ESSENTIALS!!!
det er et antivirus som ligger i bakgrunnen og kjører det meste for egenhånd. det er gratis!

ORIGINAL: lizzie87

avast og avg er litt "store" filer. de er heller ikke så lette å få til å funke 100%.
det er et antivirus som ligger i bakgrunnen og kjører det meste for egenhånd. det er gratis!

Nå lo jeg nesten så jeg tisset på meg her.

AVG er faktisk ikke så trygt, det er greit, men stort er det ikke...

Avira er kjempebra.

Ingen gratis programmer er vel helt trygge da, man får jo det man "betaler" for.

ORIGINAL: Tanntrollet09

Ingen gratis programmer er vel helt trygge da, man får jo det man "betaler" for.

Dersom det er gratis fordi det finnes en betalversjon som er mye bedre, kan det være dårlig, men er det Open Source, og laget av mennesker som virkelig bryr seg, så er det faktisk ofte like bra som betalversjoner av hva som helst.

jeg bruker den norman saken fra dnbnor jeg.. [8D] men hvis jeg hadde hatt råd, så hadde jeg kjøpt Trend sin.. for den hadde jeg på skoledataen og det var aldri noe plunder[8D] men har hørt mye bra om Avast.. [:)]

ORIGINAL: Mamma til Adrian

jeg bruker den norman saken fra dnbnor jeg.. [8D] men hvis jeg hadde hatt råd, så hadde jeg kjøpt Trend sin.. for den hadde jeg på skoledataen og det var aldri noe plunder[8D] men har hørt mye bra om Avast.. [:)]
Norman t ar sykt mye ressurser på maskina ofte da.

har alltid brukt avast, kjempefornøyd[:)]

ORIGINAL: lizzie87

Denne bruker jeg.. var nevøen min som la den inn på maskina mi... han har stor greie på data.. så regner med at denne er veldig bra[;)]

Men på denne.. da må jeg gå inn 1 gang i uken selv? Å scanne etter virus? For denne tar ikke seg av sånt selv?

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Mamma til Adrian

Norman t ar sykt mye ressurser på maskina ofte da.

jotakk merker det.. har en sånn hp laptop som koker stadig.. så burde vel funnet noe annet.. [8D]

Back
Topp