Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bondekone
har ikke peil,men sjekk med de som er nettlevrandøren din, enkelte levrandører har også antivirus med i mnd prisen
det har vi, og det er panda kjempe fornøyd
ORIGINAL: lizzie87
ser mange bruker avast og avg!!
det vil jeg fraråde!!! driver en del med data.. også litt programmering.
avast og avg er litt "store" filer. de er heller ikke så lette å få til å funke 100%.
jeg vil anbefale MICROSOFT SECURITY ESSENTIALS!!!
det er et antivirus som ligger i bakgrunnen og kjører det meste for egenhånd. det er gratis!
ORIGINAL: Solaa
AVG! Gratis og anbefalt av maaange proffesjonelle!
ORIGINAL: Tanntrollet09
Ingen gratis programmer er vel helt trygge da, man får jo det man "betaler" for.
ORIGINAL: Mamma til AdrianNorman t ar sykt mye ressurser på maskina ofte da.
jeg bruker den norman saken fra dnbnor jeg.. [8D] men hvis jeg hadde hatt råd, så hadde jeg kjøpt Trend sin.. for den hadde jeg på skoledataen og det var aldri noe plunder[8D] men har hørt mye bra om Avast.. [:)]
ORIGINAL: lizzie87
ser mange bruker avast og avg!!
det vil jeg fraråde!!! driver en del med data.. også litt programmering.
avast og avg er litt "store" filer. de er heller ikke så lette å få til å funke 100%.
jeg vil anbefale MICROSOFT SECURITY ESSENTIALS!!!
det er et antivirus som ligger i bakgrunnen og kjører det meste for egenhånd. det er gratis!
ORIGINAL: *Meya*
ORIGINAL: Mamma til AdrianNorman t ar sykt mye ressurser på maskina ofte da.
jeg bruker den norman saken fra dnbnor jeg.. [8D] men hvis jeg hadde hatt råd, så hadde jeg kjøpt Trend sin.. for den hadde jeg på skoledataen og det var aldri noe plunder[8D] men har hørt mye bra om Avast.. [:)]