Antistoffer hepatitt C, noen som vet

asdfdsa

Andre møte med forumet
Jeg fikk prøvesvarene fra blodprøvene jeg tok på 1. svangerskapskontroll.
Der fikk jeg påvist antistoffer til hepatitt C.
Jeg har tidligere hatt sykdommen, og ble erklært frisk i 2006.
Kan det være antistoffer som jeg fremdeles har i kroppen?

Hlisen gammel bruker i forkledning

Ja, antistoffene vil du alltid ha.

Om man har fått vaksine, hare man også antistoffer. F.eks mot rubella (røde hunder). Så jeg vil tro det bare er det:)

Inmari skrev:
Ja, antistoffene vil du alltid ha.

Om man har fått vaksine, hare man også antistoffer. F.eks mot rubella (røde hunder). Så jeg vil tro det bare er det:)

Tusen takk. Det beroliget meg
Sitter her oppløst i tårer.
Var gjennom utrolig mange medisin kurer før vi fant den kombinasjonen som gjorde mag frisk.
Så har vi strevd i flere år med å bli gravid.

Jeg er så utrolig redd

Om du er så urolig, så kan du også ta en telefon til legen din, så vil du få bekreftet hva det er. Det er forskjell på antistoffene til pågående sykdom og antistoffene til bekjempet sykdom, og det vil gå frem av svaret.

Men nå er det lenge siden jeg jobbet som helsesekretær, så jeg er litt ute av det.

Men om du har fått beskjed om at du er frisk, så er du nok det:)

Inmari skrev:
Om du er så urolig, så kan du også ta en telefon til legen din, så vil du få bekreftet hva det er. Det er forskjell på antistoffene til pågående sykdom og antistoffene til bekjempet sykdom, og det vil gå frem av svaret.

Men nå er det lenge siden jeg jobbet som helsesekretær, så jeg er litt ute av det.

Men om du har fått beskjed om at du er frisk, så er du nok det:)

Du tenker på den merkingen IgM og IgG og man har på Rubella og Toxoplasma..
De har ikke den merkingen på Hepatitt C prøven.
Får ta en telefon til fastlegen min på tirsdag, kommer til å bli en jævlig langhelg

Back
Topp