Antistoffene mine er borte

Milje

Elsker forumet
Jeg er visst ikke lenger immun mot røde hunder, jeg var det sist svangerskap....
Egentlig skal rødehunder-vaksinen holde livet ut, men ikke hos meg tydligvis[&o]

Blir litt kymra da jeg var hos legen med hovne lymfekjertler og røde prikker på armene når jeg var 8 uker på vei...
Andre som har fått beskjed om at de ikke er immune mot røde hunder lenger under svangerskapet?

Har bare fått beskjed om og holde meg unna alle som har noen form for røde prikker og ta ny vaksine rett etter fødsel...

Jeg fikk vite under graviditeten at jeg ikke hadde antistoffene for rødehunder, tok vaksine etter fødsel.
Jeg er "ung mor" og har tatt alle vaksiner, så noen er bare slik[:)]

jeg hadde heller ikke antistoffer sist jeg gikk gravid, stod i papirene min at jeg skulle vaksineres med en gang etter fødsel, men det blei glemt. men legen min fant det ut ved en tilfeldighet og jeg fikk vaksina.

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

jeg hadde heller ikke antistoffer sist jeg gikk gravid, stod i papirene min at jeg skulle vaksineres med en gang etter fødsel, men det blei glemt. men legen min fant det ut ved en tilfeldighet og jeg fikk vaksina.

Her fikk jeg beskjed om å ta det samtidig med veslas vaksiner jeg[:)] Var hvertfall ikke meningen at jeg skulle få vaksinen på sykehuset[:)]

Back
Topp