Antisklisokker

*trinemor*

Gift med forumet
Bruker barna deres fortsatt det?

Amelia har jo gått et år nå og er jo stødig og fin, men liker fortsatt å bruke antisklisokker på henne jeg da....

Vi har litt glatte gulv her hjemme, og de har jo litt hast noen ganger og da er det godt med litt fotgrep [:D]

hun bruker somregel mocasin sokker eller hva det nå heter eller tøfler for vi har det veldig gulvkaldt hjemme, men hvis ikke jeg tar på det så tar jeg de første og beste sokkene jeg finner og da er det ofte ikke antiskli.

Har egentlig aldri brukt det fast, han har ikke hatt behov for det. Har hatt ca halvt om halvt sokker med og uten antiskli, det er ikke noe jeg tenker over når jeg kjøper sokker. 

Her er det ullsokker det går i nå å siden det ikke var antiskli på de kjøpte jeg sånn til å stryke på selv, bruker det ikke på alle men noen. Genialt[:D]

Hun bruker noen ullsokker inne med antiskli. Hun løper rundt her i en vill fart på glatt parkett, så om hun ikke har det så går hun på ræva hele tiden[:D] Med vanlige sokker så trenger hun ikke antiskli, men ullsokker uten antiskli+glatt gulv er ikke en god kombo.

Back
Topp