Antiskli

sjukesøster

Forumet er livet
Fredrik he fått sej strømpebukse med antiskli på kne og bein..men ekje de slik at de blir kaldt om en he andre kle utenpå og t.d tek han ut med den under andre kle? *jepp, her forklara en sej veeeldi godt, hehe*

Det har jeg også hørt , så den vi har fra Safa bruker vi kun hjemme når vi er inne [:D]

ORIGINAL: chianti

Det har jeg også hørt , så den vi har fra Safa bruker vi kun hjemme når vi er inne [:D]

e den vi også he :) da blir det bare heimebruk her også :)

ORIGINAL: sjukesøster

Hæ? Det har jeg aldri hørt om. Hva er det som gjør den kaldere enn andre strømpiser?

ORIGINAL: Fragle1

ORIGINAL: sjukesøster

Hæ? Det har jeg aldri hørt om. Hva er det som gjør den kaldere enn andre strømpiser?

Man skal ikke ha Anti-skli sokker/strømpiser i sko ute[:)] Da blir de kalde på bena.

Det synes e e rart.
Ene tanteungen min har brukt antisklisokker når han har vært ute og lekt både i barnehage og skole og fritid, han har ALDRI vært kald på beina..
Så det stem nu ikke på alle unger. [:)]

Den fra safa har jo ekstra tykt lag under antisklien med stoff, ihvertfall på knærne....dessuten har jeg vært mamma i noen år, og har aldri opplevd at antisklisokker har gjort barna mine kaldere.....Bedre med antisklisokker enn å hele tiden knalle å falle fordi det er så glatt......
Antisklisokkene finnes jo i flere tykkelser....her bruker vi, at the moment, bare Ulvang sine[;)]

Så slenger meg på laget til Sofie., jeg ;-)

Back
Topp