Antipermanent??

mamianette

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen :)
Er det noen her som har erfaringer med antipermanent???

hadde tenkt å ta det men har hørt både posetive og negative ting om det, så er litt usikker enda :(
har hørt at håret blir så utrolig slitt av det..

vel, jeg er frisør. all strukturomforming sliter jo på håret, men kommer jo veldig ann på hva slags hårtype du har da... har du tykt og grovt hår er det ihvertfall ikke noe problem, men har du kjempetynt og ikke altformye så er det absolutt ikke å anbefale!! I tillegg så kan du absolutt IKKE ta antipermanent hvis du har bleka håret. ikke om du har farga over det bleka heller, da er det stor sjans for at alt sammen bare detter av...

har ikke hørt om så mange frisører som vil ta en antipermanent på noen, når jeg jobba med det så nekta ihvertfall kollegaene mine å ta det på meg, hehehe... men vet at det funker for jeg fikk tatt det på frisørskolen og jeg ble veldig fornøyd den gangen husker jeg. det varer i ca 3 mnd tenker jeg... da begynte jeg å merke at krøllen kom i retur, hihi[;)] 

har veldig tykt hår ;) har ikke så mye krøller, men fall og litt brusettehår. bruker strittetang vær gang etter jeg har dusjet, og er kjempelei av det:P bruker så mye tid på det, og tenkte det kunne vært godt å slippe det styret når lisjen kommer :O)

vi tok det på ei som hadde bleika håret for 1 mnd tid siden og de ble kjempebra og den holdt seg kjempe fint[:)] men vi brukte en mild permanentvæske[:)]

Back
Topp