Antidiller!!!

elink

Elsker forumet
Skal visst være mer vanlig å få fullstendig avsmak for noe, enn å bli hekta på noe. Selv liker jeg ikke lenger brus av noe slag, eller juice, drikker kun farris og vann. Fikser heller ikke frossenpizza, potetgull, taco og annen "sterk" mat, som ulike typer asiatisk.

Hva har dere sluttet å like?

lukta av taco fikk min mage til å vrenge seg i allefall!

og smaken av sjokolade er ennå ikke blitt bedre...
det smaker bare... annderledes og kjipt [&:]

middagsmat generelt frister ikke....

Ja, da jeg spydde som verst var det INGENTING som smakte godt, men nå er egentlig matlyst og luktesans som før. Det er ikke kvalmen som gjør at jeg ikke liker den maten lenger. Og tror ikke jeg kommer til å like det før jeg har kroppen min for meg selv igjen heller[:D] Uansett hvor frisk jeg føler meg nå.

Jeg liker ikke kjøtt!!! å jeg blir gal snart! Liker heller ikke brus, saft eller juice. Liker ikke sjokolade og søte ting, det smaker nemlig E-stoffer! Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å le! Det er jo ingenting igjen å spise.... Nå kom jeg på fler ting. Ikke saus av noe slag, ikke sterk mat spesielt ikke asiatisk eller indisk. når jeg tenker meg om så er det ikke så rart jeg er plaget med kvalmen ennå i og med det er UMILIG å ikke spise noe av det jeg har nevnt. Det eneste jeg kunne spist hver dag ut og inn er SPEKEMAT!! Selvfølgelig [;)]

Kjøtt ja!! Det glemte jeg. Her er det bare fisk som går ned, kjøtt smaker dritt!![:D]

Usj, ja det er mange vonde ting plutselig! Brokkoli er helt fælt!! Alle kokte grønnskaker egentlig. Kylling er æsj!

Eneste pålegget jeg greier å spise er egg og leverporstei...

Cola, og (rent) vann byr meg i mot. Da smaker det bedre med juice og saft[:D] Når det gjelder mat spiser jeg stort sett som jeg pleier.

ORIGINAL: elink

Skal visst være mer vanlig å få fullstendig avsmak for noe, enn å bli hekta på noe. Selv liker jeg ikke lenger brus av noe slag, eller juice, drikker kun farris og vann. Fikser heller ikke frossenpizza, potetgull, taco og annen "sterk" mat, som ulike typer asiatisk.

Hva har dere sluttet å like?

pepsi max[:'(] Elsket det før jeg ble gravid[8D]

Klarer ikkje fisk lenger... [:(] elsker d ellers men nå usj [:'(] er sugen på så mangt, men når æ bynne å spise så e d kje no godt lenger i d heile tatt... [&:] samboer heill på å bli tøven a mæ å matstyre mett hehe[&:]

Har ingen spesielle antidiller nå jeg, det meste frister [;)], men i forrige svangerskap hadde jeg ikke sjangs til å få i meg spagettisaus!

orker ikke godis, det smaker æsj, og ikke vil jeg ha smelta ost, det lukter pyton..

jeg takler ikke grov brødmat for tiden [:'(] eneste som går ned er loff med smør (og evt. hvitost), og tanken på taco er ganske motbydelig nå.. generelt lav matlyst, men spiser fordi jeg må..

Back
Topp