Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har noen erfaringer med å gå på antidepressiva i svangerskapet? Jeg sluttet etter jeg fant ut at jeg var gravid, men har fått klarsignal fra lege om å begynne på det igjen. Men ønsker gjerne å høre om erfaringer. Er i uke 19+4 idag
Jeg tar stemningsstabiliserende medisiner, ofte gitt til de med bipolar lidelse - men jeg får mine pga epilepsi. Ikke helt det samme som SSRI, men, hvis du har klarsignal fra lege tenker jeg at det er trygt og at det er tatt hensyn til dine behov. Det er viktig at du har det så bra som mulig, hadde det vært skummelt (sånn som f.eks. NSAID), hadde du neppe fått klarsignal. Du kan eventuelt høre med tryggmammamedisin hvis du ønsker en second opinion
Tusen takk for svar! Ble anbefalt av legen til å slutte, og har enda ikke startet på det igjen. Men blir nok å starte på det igjen, trur det er best for både meg og baby