Antibiotika ved brystbetennelse

*englefjes*

Forumet er livet
Hvilken antibiotika fikk du når du hadde brystbetennelse?

Diclocil og en på a.... eh husker ikke hva den heter.Tåler ikke diclocil...

ORIGINAL: forvirretmor

Fikk du beskjed om å ikke amme når du tok Diclocil? Har fått diclocil før og da fikk jeg beskjed om å amme som vanlig, men denne gangen mente legen at jeg ikke kunne amme.

Weifapenin(?) og så tror jeg at jeg fikk diclocil når den første ikke funket. (søk på ammehjelpen.no om hva som skal sjekkes av lege når du har brystbetennelse)

ORIGINAL: *englefjes*

Fikk du beskjed om å ikke amme når du tok Diclocil? Har fått diclocil før og da fikk jeg beskjed om å amme som vanlig, men denne gangen mente legen at jeg ikke kunne amme.
Nei,fikk jo diclocil fordi det ikke er skadelig at den går over i melka... Hm...

Fikk diclocil og apocillin samtidig. Fikk beskjed om at jeg fortsatt kunne gi mm.

Jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne amme..

Tror vikaren til fastlegen min er på en snurr jeg. Er jo helt poengløst å få noe man ikke kan amme på [8D]

Tror vikaren til fastlegen min er på en snurr jeg. Er jo helt poengløst å få noe man ikke kan amme på [8D]
Hehe ja det tror jeg også[8D]

Back
Topp