Anti-cravings

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Noen andre som opplever at ting dere vanligvis liker ikke er godt lenger? Her begynner lista å bli lang:

Softis, kremis, kaffe, lightbrus, biff/storfekjøtt, sjokolade, kullsyrevann som ikke er Farris, light saft, og sikkert mer jeg ikke kommer på!

• Liker
Reactions: Wii
Åh ja har mer anti-cravings enn cravings for tiden!

Kaffe, melk, alt av kaker og kjeks, sjokolade, brød, frokostblanding.

Men jeg spiser masse sylteagurk av alle ting... :laughing002

Kaffe!! Smaker og lukter forferdelig, og det skjedde over natta. Pleide å drikke en kopp hver morgen, så savner det litt;) Ellers har jeg fått avsmak for kjøtt og epler, og det har plutselig kommet en bismak på springvannet:wacky: Rare greier det der...

Enig, kaffe!! Jeg savner det så innmari, men har faktisk ikke lyst på det akkurat nå :dance018
Og ellers varme, tunge middagsmåmtider.

Har ikke opplevd særlig av noe, men bakt potet blir jeg kvalm bare av å tenke på! Og er det noe jeg lukter nå som jeg ikke liker så vil jeg heller ikke spise maten lukten kommer fra:rolleyes: Så håper kanskje mer på cravings enn anti-cravings, for lukt og smak er jo ofte forskjellig!

Kaffe!! Smaker og lukter forferdelig, og det skjedde over natta. Pleide å drikke en kopp hver morgen, så savner det litt;) Ellers har jeg fått avsmak for kjøtt og epler, og det har plutselig kommet en bismak på springvannet:wacky: Rare greier det der...

Jeg syns også springvann både smaker og lukter vondt! Fysj

Ja, mye av det samme faktisk. Elsker egentlig krone-is med pistasj, men all fløteis er æsj. Kaffe kom plutselig i uke 8. Grovbrød. Avocado dessverre, det er min store sorg. Fisk. Så ja, lillebølla venner seg til et ganske dårlig kosthold om dagen..

Marengs! Pavlova er egentlig ynglingskaken min, men da den ble servert i besøk i helgen som var... så ble jeg kvalm med tanken :/ ble faktisk uvel av å skrive det :dontknow

Kaffe og Pepsi Max:hungover: Klarer ikke tanken på det engang... Ei heller den sukkerfri sjokoladen jeg er så glad i, fyyysj:yuck:

Ellers liker jeg godt salt middag, feks sodd, taco og flesk, også salter jeg ihjel cherrytomatene jeg har oppå baconposteien min:cool:

Sykt matlei og lei av å måtte spise og det meste gir egentlig avsmak. :wacky: kroppen vil ha mat hele tiden, men ikke meg :hilarious:

Kjøtt smaker dritt for tiden! Jeg elsker biff og alt av kjøtt egentlig. Nå spiser jeg kun toast :) eller brød med smøreoster:hilarious:

Morsom tråd! Sjokolade og generelt godteri, saftis, mat med mye krydder og kaffe. Selv om kaffe ikke frister overhodet, så drikker jeg en kopp i ny og ne fordi jeg er så trøtt :rolleyes: De første ukene drakk jeg koffeinfri fordi jeg liker smaken og følelsen så godt, det gjør jeg ikke nå lenger for å si det sånn :hilarious:

Jeg har også fått mere avsmak enn cravings.. orker ikke tanken på taco, kaffe, avokado, reker, sjokolade, indisk mat og generelt mye krydret mat.. Det enkle er ofte det beste, ferskt brød med smør og gulost:happy::)

Ja! Det er vel helst lite jeg klarer å spise Klarer ikke kaffe, kylling, biff, kokte grønnsaker. Eneste som går ned er knekkebrød med smør og hvitost og blomkålsuppe, hehe. Litt krise.

Har skikkelige avsmak på alle typer brus, kaffe og sjokolade!

Har skikkelige dilla på agurk og poteter.

Veldig enig, har mange anti-cravings:hungover: Kaffe (som jeg elsker til vanlig) er æsj, sjokolade (som jeg kunne spist daglig før) har jeg ikke hatt lyst på på lenge. Egentlig få ting som frister. Går i kjedelig brødskive eller knekkebrød med ost og skinke. Middag er heldigvis som regel godt fremdeles;)

Kaffe og hvit fisk er de tingene jeg foreløpig har funnet ut jeg sliter med nå. Vanligvis veldig glad i begge deler!

Back
Topp