Anti-craving???

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hadde dere en craving under graviditeten dere nå ikke kan fordra? Jeg fikk ALDRI nok sennep når jeg spiste pølse, Man kunne ikke se pølsa for den var dekka med sennep! Hehe :p men nå takler jeg ikke smaken! Det gikk 8-10 liter melk i uka, nå drikker jeg ikke melk i det hele tatt ...
 
Tåler til vanlig ikke melkeprodukter, men det gikk fint under graviditeten. Men nå får jeg vondt i magen ijenn med en gang!

Tygge isbiter klarer jeg ikke lengre. Spiste MASSE under svangerskapet!
 
Var ikke noe jeg måtte ha når jeg gikk gravid heldigvis;)
 
Klarte ikke lettbrus under svangerskapet..klarer det fremdeles ikke :p tror endelig jeg er kvitt avhengigheten min !! :) drakk fort 4 flasker i uka før..nå drikker jeg 2 glasscola. Har trua på at vanlig sukker er bedre i lengden - selv om det ikke er sunt det heller :)
 
Var ikke noe spesielt som jeg spiste mye av som ikke frister nå. Men da jeg fant ut jeg var gravid var vi hos svigers. Å hun bruker lavendel såpe på toalettet!! Å jeg elsket lavendel. Men begynte å bli kvalm ganske kjapt etter jeg fant ut jeg var gravid. Å den lukten av lavendel var så kjassent! Å jeg blir fremdeles kvalm av det. Mamma kjøpte seg hytte rett da jeg fant ut jeg var gravid. Der var vi mye i sommer. Men jeg var så mye kvalm. Så bare jeg ser hytta nå kjenner jeg at jeg blir dårlig :P
 
Jeg hadde dilla på sure ting spiste det flere ganger om dagen. Nå blir jeg kvalm av tanken eller bare spise det. Æsj
 
Nei, men i første svangerskap hadde jeg mye jeg ikke likte som jeg liker til vanlig. Klarte ikke kylling foreksempel
 
Back
Topp