Antall nå klokken 12?

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Noen som kan sjekke??

Ser ikke ut til at noen har gjort det, men ettersom det er skravledøgn, så er det vel bare å prøve å gjøre sitt beste;) Kommer nok godt over kravet uansett ;)

Ser ikke ut til at noen har gjort det, men ettersom det er skravledøgn, så er det vel bare å prøve å gjøre sitt beste;) Kommer nok godt over kravet uansett ;)
Jupp, i dag er det bare å skravle til krampa tar oss!

Jupp, i dag er det bare å skravle til krampa tar oss!
Er i god gang;) Lille har lagt seg til å sove igjen, så nå slipper jeg dårlig samvittighet.. Må snart opp på jobben til mannen og ordne med litt papirer, men tror det går ganske kjapt :)

Nå har min også endelig sovnet. Håper han sover en stund. Flytter over til pc om et par strakser.:)

Nå har min også endelig sovnet. Håper han sover en stund. Flytter over til pc om et par strakser.:)
Mi var bare oppe en time og fikk mat i ca 10 min, resten av tiden lekte hun med babygymen.. Kjekk unge å ha med å gjøre når det er skravledøgn;)

Mi var bare oppe en time og fikk mat i ca 10 min, resten av tiden lekte hun med babygymen.. Kjekk unge å ha med å gjøre når det er skravledøgn;)
Heldiggris! Her sov vi i hele fem minutter... Nå ligger han under babygymmen og koser seg.. Skjønner ikke hvordan han kan være så blid når han sover så lite.

Heldiggris! Her sov vi i hele fem minutter... Nå ligger han under babygymmen og koser seg.. Skjønner ikke hvordan han kan være så blid når han sover så lite.
Hmmm.. Raring;) Ho her er særdeles ikke blid om hun ikke får søvnen sin;) Eneste gangen hun virkelig skriker er når hun blir skikkelig trøtt...

Han er en racer på powernaps, da. Tar seg gjerne en 5-minutters på puppen og sånt. Det er tydeligvis nok for ham, det. :p
Hender han sover lenge på dagen, men da må vi ha levert storebror i bhg og kommet hjem igjen før han blir trøtt... Og storebror har alltid gooood tid på morgenkvisten. :p

Han er en racer på powernaps, da. Tar seg gjerne en 5-minutters på puppen og sånt. Det er tydeligvis nok for ham, det. :p
Hender han sover lenge på dagen, men da må vi ha levert storebror i bhg og kommet hjem igjen før han blir trøtt... Og storebror har alltid gooood tid på morgenkvisten. :p
Hmmm.. Ho mi våkner rundt 7-halv 8, spiser, leker litt, sovner rundt 8-halv ni og sover til 12, våken en time for mat, skift og lek og så sover hun til vi skal ha middag rundt 16/17, da får hun mer mat, leker litt, bader også legger hun seg mellom halv 19 og 20 en gang:P

Guri, for en enkel unge dere har fått, da. :p Denne her skal helst skravle med folk døgnet rundt. Han eeelsker oppmerksomhet og er fryktelig nysgjerrig på alt.
Eneste leggingen som går knirkefritt nå om dagen er på kvelden, sånn rundt 21. Da får han pupp, legges i sengen med smokk og kosekluter og så sovner han.
Satser på at han blir sånn på dagtid igjen også. :)

Guri, for en enkel unge dere har fått, da. :p Denne her skal helst skravle med folk døgnet rundt. Han eeelsker oppmerksomhet og er fryktelig nysgjerrig på alt.
Eneste leggingen som går knirkefritt nå om dagen er på kvelden, sånn rundt 21. Da får han pupp, legges i sengen med smokk og kosekluter og så sovner han.
Satser på at han blir sånn på dagtid igjen også. :)
Ja, barna mine er bare sånn:p Føler nesten jeg må unnskylde meg når folk spør om hvordan hun er.. Alle forventer jo å høre om nattevåk og bæring og byssing på dagtid..

Hun elsker å skravle, da, og gliser fra øre til øre bare man ser på ho, men når ho er trøtt så er ho trøtt, og da er hun en bestemt liten frøken som ikke vil annet enn å sove ;)

Krysser fingrene for at han snart blir enklere å legge på dagen :)

Back
Topp