antall inviterte i dåp

Larsent

Betatt av forumet
lurer litt på hvor mange dere tenker å be i dåpen, altså hvor mange personer som kommer/blir invitert[:D]

uff det er mange ja ;P 25 fra min familie.. 20 fra bv sin!

Vi blir 16 stk + Julian [:)] Vil ikke ha så mange, vil ha de 'viktigste' og så blir det nok så kos atte [:)]

Skulle vi hatt egen dåp så hadde vi bare invitert de som har en tittel i forhold til Fredrik. Dvs ikke våre egne tanter og onkler og sånn, hvis du skjønner? Blir mer enn nok folk tross alt.
Pluss vi hadde jo seff invitert fadrene da! :)

Vi blir ca 25 stk tror jeg.

her blir d 26 m oss [:D][:D] Skal ha barnedåp til søndagen[:D] Så driver med å lage bordkort nå [:)]

18 dersom storebroren får komme, og om vi skal invitere tanta til joakim... pappaen til min kjære har ei datter som min kjære ikkje fekk vete om før han var goodt voksen.. [8|]

Vi blir 17 (også her er det en storebror som kanskje ikke kommer). Bare den nærmeste familien.

Men vi inviterer mine tanter og onkler på "skalkefest" dagen etterpå. Vi har et ganske nært fohold til de, men ikke til min mann sine tanter og onkler.

Vi er 30 inviterte. Da er vi kun den nærmeste familien samt faddere.

vi var 18 i dåpen. da var det 8 stk som meldte avbud.

De inviterte var mine og sambo's søsken (6 stk m følge og barn), besteforeldre, oldeforeldre på min side og faddere

Vi blir 31 stk hvis alle kommer, er noen venner og nærmeste familie. Håpte på en intim og liten dåp. Men blir nok en intim og stor dåp [:D] Er bare besteforeldre, tanter og onkler, og oldeforeldre til Sander som er invitert også noen få venner så fant ut vi er en stor familie likevel [:)]

vi har invitert min og sambo sine søsken (altså tanten og onklene til vår sønn) , besteforeldre, oldeforeldre og en god venn av oss! vi blir vel 16 vis alle kommer... :) vil bare ha de nærmeste...

41[:D]

me blir 21, kun dei nærmaste. å dåpen e allerede på søndag, jaiks kor fort tiå fyke.

Off,vi blir mange vi..blir 30 stk til middag,å rundt 60 til kaffen..vi e en så stor familie..

Her er det ca. 55 som blir invitert, men vet at ikke alle kommer. Regner med at vi ender på rundt 45 stykk. Jeg har en veldig stor familie som har ett veldig nært forhold, så det hadde vært unaturlig å ikke invitere mine tanter og onkler, og da måtte alle på hans side også bli invitert så klart [:)] Dessuten så hadde vi måttet leie lokale selv om vi bare hadde tatt de aller nærmeste, så fant ut at det hverken ble stort mere arbeid eller utgifter med å invitere alle. Vi skal bare servere sodd, og kakebaking får bestemødre og oldemødre ta seg av [:D]

ca 30 inviterte, men tviler på at alle kommer da nesten alle er tilreisende og må ta fly å bo på hotell..

Vanskelig å si[&o] Jeg har lyst til å kun invitere babyens tanter og onkler, besteforeldre og oldeforeldre. Da blir vi 20, tror jeg, og vi kan holde selskapet hjemme. Pappaen til babyen har lyst til å inkludere noen av sine tanter og onkler + et søskenbarn som er en familie på 5[&:]

vi blir 42, og alle kommer,
kanskje 2 stk som ikke kommer pga ligg på sykehuset me rie  i uke 24 no, men dem håpe at det går bra til neste søndag

Back
Topp