antall innlegg

Genialt med den oversikten Shadow!

Der kan vi jo følge med på de andre og ;)

Men på den oversikten er det vel "innleggene" vi må ha fokus på, og ikke trådene?
 
Genialt med den oversikten Shadow!

Der kan vi jo følge med på de andre og ;)

Men på den oversikten er det vel "innleggene" vi må ha fokus på, og ikke trådene?

Tror det er innleggene vi burde ha fokus på ja :)
Bedre med litt for mye enn litt for lite :D

Og er utrolig hva man finner hvis man leter litt ;)
 
For å ha over 500 innlegg må vi opp til 80.252. (sist jeg så hadde vi 79.879) Dette må vi da klare :)
 
detta skal vi vel få til jinter, men syns dessverre det har vært lite folk en periode.... håper noen dukker opp igjen :)
 
Og så synes jeg faktisk at denne formen for konkurranse kan bli litt spennende jeg, når man ikke vet hvem som kan bli trukket ut som vinner.

Så det gjelder jo ikke bare å få flest innlegg nå ;)
 
detta skal vi vel få til jinter, men syns dessverre det har vært lite folk en periode.... håper noen dukker opp igjen :)
Håper jeg også :)
Har heldigvis hatt litt tid til å svare på det meste nå, men blir snart borte litt pga mating
 
Ja, 500 innlegg om dagen er faktisk ikke veldig mye, hvis det er nok folk her. Er vi 20 stykker som er sktive er det faktisk ikke mer enn 25 innlegg pr pers. Og det er jo ingenting!! :)
 
Ja, 500 innlegg om dagen er faktisk ikke veldig mye, hvis det er nok folk her. Er vi 20 stykker som er sktive er det faktisk ikke mer enn 25 innlegg pr pers. Og det er jo ingenting!! :)
Nei det er ikke mye :) Så greit hvis vi visste at vi var 25 stk, så kunne vi vite at vi alle måtte skrive 25 innlegg :)
 
Ja, 500 innlegg om dagen er faktisk ikke veldig mye, hvis det er nok folk her. Er vi 20 stykker som er sktive er det faktisk ikke mer enn 25 innlegg pr pers. Og det er jo ingenting!! :)

Det stemmer det, je håper bare vi er 15-20 stk her som skriver, for denne gangen har je dessverre ikke tid til å sitte her så mye som forrige gang og da lå je på 100-150 innlegg om dagen
 
Tror det skal gå veldig greit :) Er veldig glad det ikke varer så lenge som sist ;)


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Det stemmer det, je håper bare vi er 15-20 stk her som skriver, for denne gangen har je dessverre ikke tid til å sitte her så mye som forrige gang og da lå je på 100-150 innlegg om dagen

Jeg hadde også sjelden under 100 innlegg pr dag sist. Ofte rundet jeg 200. Og det klarer jeg ikke nå, som snuppa er såpass utilpass om dagen. Hun krever sitt, og når hun sover, så sover ofte jeg også :p
 
Tror det skal gå veldig greit :) Er veldig glad det ikke varer så lenge som sist ;)


Sent from my iPad using Tapatalk
Det er jeg også VELDIG glad for!!!

Men håper og tror at vi skal greie dette :)
 
Nå er status :

Tråder : 5.811
Innlegg : 79,974

Så da har vi da 222 innlegg allerede siden Shadow postet denne :D

BRA! Må vel bare fortsette med innlegg da :)
 
Nå er status :

Tråder : 5.811
Innlegg : 79,974

Så da har vi da 222 innlegg allerede siden Shadow postet denne :D

SÅ bra! Da spørs det bare hvor mange vi hadde fra før da!
Men har sneket på April 13 nå, og de har stjålet ideen til shadow, og har allerede startet "ja-nei"-tråd og skravletråd... Så de er virkelig på hugget ;)

Så derfor er det bra at kriteriet for å være en av vinnergruppene er at man må ha 500 i døgnet ;)
 
SÅ bra! Da spørs det bare hvor mange vi hadde fra før da!
Men har sneket på April 13 nå, og de har stjålet ideen til shadow, og har allerede startet "ja-nei"-tråd og skravletråd... Så de er virkelig på hugget ;)

Så derfor er det bra at kriteriet for å være en av vinnergruppene er at man må ha 500 i døgnet ;)

vi satser på å slå de andre på å alltid ha over 500 å satser på at de driter seg ut en da :p
 
SÅ bra! Da spørs det bare hvor mange vi hadde fra før da!
Men har sneket på April 13 nå, og de har stjålet ideen til shadow, og har allerede startet "ja-nei"-tråd og skravletråd... Så de er virkelig på hugget ;)

Så derfor er det bra at kriteriet for å være en av vinnergruppene er at man må ha 500 i døgnet ;)

Det er veldig bra for var veldig slitsomt sist gang :)

Men stjålet ideen min! Grr vet ikke om jeg liker det altså ;)
 
skal manhuske selv hvor mange i nleg vi skriver til dagen ? forstoikkehelt hvor man kunne se hvor mange mN har skrecet heh
 
skal manhuske selv hvor mange i nleg vi skriver til dagen ? forstoikkehelt hvor man kunne se hvor mange mN har skrecet heh

Det kan være kjekt at man vet sånn ca hvor mange man har skrevet ja, og det kan du se inne på din profil.

Hold musepekeren over nicket ditt opp på høyre side på den blå linja, og da får du opp et vindu. Under bildet ditt ser du at det står "din profilside". Gå inn der, og da får du på den siden se hvor mange innlegg du har. Den teller kontinuerlig, så skriver du ett innlegg blir det fanga opp av den.

Et tips er å stoppe på et rundt tall når du avslutter for dagen, for da er det lettere å ha oversikt på hvor mange innlegg du har ;)
 
Back
Topp