antall innlegg

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
skal vi ha en tråd alle kan skrive inn sine antall innlegg per dag, så slipper noen å sitte å telle.... hvis alle ser etter hva de har på morgenen å skriver inn hvor mange innlegg de har før de legger seg... da har vi jo en liten oversikt iallefall..... eller er det en enkel måte å telle på...... ???
 
noen som kan forklare meg dette ?? forstår ikke noe av dette termingruppe krig
 
det er om å gjøre å ha flest innlegg(i gruppa) i den perioden krigen varer, og i den gruppa som vinner blir det trukket vinnere.... vi hadde en termingruppekrig i oktober som vi dro i land seieren i :)
 
er det ikke mulig å se hvor mye gruppa har hver dag?
 
skal vi ha en tråd alle kan skrive inn sine antall innlegg per dag, så slipper noen å sitte å telle.... hvis alle ser etter hva de har på morgenen å skriver inn hvor mange innlegg de har før de legger seg... da har vi jo en liten oversikt iallefall..... eller er det en enkel måte å telle på...... ???
smart ;)
 
Da må vi vel telle fra kl 11:00 i dag, siden det startet da og frem til 23:00 ikke sant?
 
Men hvor ser man antall innlegg for dagen da? Nå sitter jeg på mobil, så ser ikke noe sånt.. Og jeg kommer nok ikke til å klare å huske antall innlegg hver dag...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
skal vi ha en tråd alle kan skrive inn sine antall innlegg per dag, så slipper noen å sitte å telle.... hvis alle ser etter hva de har på morgenen å skriver inn hvor mange innlegg de har før de legger seg... da har vi jo en liten oversikt iallefall..... eller er det en enkel måte å telle på...... ???

Kjempe smart! Mye bedre enn at vi skal drive med denne tellinga :) Og inne på profilsiden står jo antall innlegg, så da er det vel bare å ta utgangspunkt i det på morgenen?
 
Så bra! Da må vi bare passe på at den av oss som poster først på morgenen lager en egen tråd med denne informasjonen :) Eller ?
Vis vi har noen som poster kl 12 så det blir ifra da Janet teller opp :)
Men usikker på om hun mente 12 på dagen eller kvelden da :eek:
 
ja også ha noen som følger litt med som kan gire opp de andre vis vi henger litt bak :)

Jeg har spurt Jane i konkurransetråden nå om det er kl 12 på dagen eller midnatt. Men vil tro det er på dagen ettersom hun skrev kl 12.00 og ikke kl 24.00.
 
Jeg har spurt Jane i konkurransetråden nå om det er kl 12 på dagen eller midnatt. Men vil tro det er på dagen ettersom hun skrev kl 12.00 og ikke kl 24.00.
Det tenker jeg også men er jo greit å vite det ;)
 
Back
Topp