Antall i utdrikningslag

Tante Sofie

Gift med forumet
Har dere skrevet en såkalt "liste" på hvem dere vil ha med i utdrikningslaget?

Fikk av venninna mi nå i kveld, og vi blir 19 med bruden!!!
Har kun vært i 1 utdrikningslag tidligere, og da var vi 11.

Hva kan jeg finne på da da? Syns det hørtes veldig mange ut. Forslag til hva jeg kan gjøre?

Takker for svar[;)]

Hmm, mye morsomt man kan finne på da[:)]
Rebusløp rundt i byen med oppgaver som bruden må løse kan være morsomt og er lett å gjennomføre med mange.

Jeg har akkurat vært i et kjempefint utdrikningslag for min kommende svigerinne.
Vi startet dagen på et fantastisk massasje/spa-sted i Oslo som heter DragonFly.
De har STOR kapasitet, og mange kan få behandlinger samtidig.
Sånn som de la det opp hos oss spleiset vi på brudens behandling (2 timers behandling som het Ypperste Luksus).
Vi andre fikk tilbud om å kjøpe behandlinger til oss selv i tillegg, og de fleste gjorde det.
Deretter dro vi på en restaurant og spiste en fjasefin og deilig middag. Etter det var det Stand Up på Latter på Aker Brygge, og til slutt endte selskapet på det utestedet brudeparet møtte hverandre. Kjekt lagt opp, da kunne alle være med på det de ville og "hoppe av og på" under veis. Vi var 15, og et sånt opplegg fungerer finfint for så mange.

det er kjempe mange jeg ønsker å invitere til mitt utdrikningslag, blir vi alle sammen er det sikkert nærmere 20-25 stk, hehe

Er sikkert ikke alle som kan være med likevel.

men det med rubis løp hørtes gøy ut. Jeg elsker rebus[:)]

Ja, jeg har sendt ut en liste til min forlover. Vi blir vel sikkert ca 15 stk hvis alle kommer.

Back
Topp