Antall i husstanden født i samme måned?

*hage*

Gift med forumet
Tenker da kanskje særlig på barna for de av dere som har barn fra før. Kommer denne babyen i samme måned som sine søsken? Eventuelt i en måned der en av foreldrene har bursdag? Har de andre barna bursdag i samme måned?

Her har vi to barn som er født i desember, så denne gangen var det et poeng å styre unna desember, tre i desember ville blitt litt rart. Har likevel inntrykk av at det er mange søsken som er født på omtrent samme tida. Selv er jeg født sent i november, mannen tidlig i januar og nå kommer det altså et sommerbarn. Vi som har et kjør med bursdager på 1,5 måned kommer til å oppleve noe helt nytt med junibarn.

Mannen har bursdag i mai, jeg i juni og sønnen vår i august, så om denne ungen blir en god uke forsinket blir det juli som hadde vært litt morsomt ;)

Både storesøsteren og jeg ar bursdag i juni, og mannen i juli. Så om det blir noen nummer tre med tid og stunder satser vi nok på en vårbaby ;)

Sniker fra oktober 2013
Her har både jeg og minsten bursdag i oktober. 3 dager mellomrom. Mens storesøster har desember og samboeren i april
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er det mai, oktober og november :) Så baby får mest sannsynlig sin "egen" mnd også :)

Jeg mars, pappaen juli, guttungen november, så får nok sin egen måned :) (må dele med to tanter og en fetter)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har 2 gutter i januar, og en i juni. Om jeg ikke går veldig på overtid, så blir babisen født i juni også :)
Ellers er det spredd over april på far, mai på meg, august og oktober på den eldste og den yngste ;)
(Å så søtt!!! Kjente babien sparke akkurat nå...måtte bare si det :D)

Har 2 gutter i januar, og en i juni. Om jeg ikke går veldig på overtid, så blir babisen født i juni også :)
Ellers er det spredd over april på far, mai på meg, august og oktober på den eldste og den yngste ;)
(Å så søtt!!! Kjente babien sparke akkurat nå...måtte bare si det :D)

Åååå. Så herlig. Jeg gleder meg sånn til å kjenne jeg også. :D :D

Vi har ei jente født i juni, så de blir to i samme måned :) Håper bare å slippe samme dato ;) (Foreløpig termin 8. juni, storesøster har bursdag 11. juni :D)

Her er det en i mars, to i april, en i august og nå kommer det en i juni :)

Lillebror er født i juli, så med mindre jeg går mye over får han mnd for seg selv. Ellers er vi godt spredt over året, fra april til noeember :)

Ene sønnen i februar, andre i mars å nå termin i juni . Eg i juli pg mannen i oktober :)

Vet dere noe, som jeg syntes er artig?? Min sønn er født 16 januar, bf til min sønn har 10 januar, jeg har 6 januar, og min nåværende kjæreste har også bursdag 6 januar :D hihi :p Ungen vi vemter ilag blir jo juni barn da :p hihi..

Vet dere noe, som jeg syntes er artig?? Min sønn er født 16 januar, bf til min sønn har 10 januar, jeg har 6 januar, og min nåværende kjæreste har også bursdag 6 januar :D hihi :p Ungen vi vemter ilag blir jo juni barn da :p hihi..

Sånne ting synes jeg er morsomt:)

Ja jeg å :D hva er tilfeldighetene liksom :p hihi..

Back
Topp