Antall hviler?

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Hvor mange hviler har den lille nå?
Her har han 3 hviler daglig for tiden. De to første på 2-3 timer og siste på 30-60 min. Alle ute i vogna.
Han er strax 13 uker :)
Jobber med å få han litt tidligere i seng om kvelden.

3 hviler her også :) Våkner for dagen i 9/10 tiden, og sovner igjen rundt 12, i en time eller to, og på nytt i 3/4 tiden, da sover han gjerne i to tre timer, og så en siste liten blund på kvelden i 8/9 tiden. Burde kanskje bare lagt seg da, men han legger seg fremdeles samtidig som oss, som oftes ikke er før rundt kl 12 :) Men kjekt å se at det begynner å bli litt rutiner og faste tider :)

Ca 3 hviler:) 1 hvil 1 time. 2 hvile 2 timer og 3 hvil 30-60min:) og kanskje ett par dupper på 10min hvis vi f.eks er ute å kjører:)

Fortsatt 4-5 om dagen. Sover stortsett 19-20 timer i døgnet.

1-3 hviler som varer i mer enn en time, og noen powernaps innimellom de dagene hvor hun ikke har sovet mer enn 1-2 langhviler.

Ikke noe fast antall. Har ikke falt meg inn å telle engang. :P

Han sover når han er trøtt, og det er enda mange ganger for dag. :)

I løpet av dagen har lille to lengre soveperioder på 1-2 timer og 2-3 kortere dupper på ca 30 min. Dvd han er våken ca 1,5-2 timer om gangen :)

Her soves det stort sett mellom alle ammingene, alt fra 30min til 2t

Jeg aner ikke. Har ikke tenkt over det ;) Men han sover mye fra morgenen og frem til 16-tiden. Så er det litt våkentid og en liten dupp til. Sovner som regel kl.20:30 dersom jeg gidder å gå opp på soverommet når han blir trøtt for kvelden. Hender han blir værende i stua til jeg legger meg, men prøver å la han få komme på soverommet i 20-tiden da det er det han selv ønsker ser det ut som :)

Ingenting fast enno. Enkelte dagar søv han godt, då har han ca tre kvilar på ca 1,5 t kvar. Men det er mest vanlig at han søv litt kortare og fleire lurar.

3 hviler hver dag:). Første ca kl 10-11, andre ca 13-14 og siste ca 15:30-16. Sover somregel 30 min hver dupp. Innimellom slår han til med en time:p

Back
Topp