Antall g-tester?

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Hvor mange tester pleier dere å ha hjemme?

Er det bare jeg som ikke har en eneste test? [8D]

Nå som vi har begynt prøvinga, bestilte jeg 10 stk billigtester. Til vanlig når vi ikke prøver har jeg alltid en liggende i tillfelle [8D]

ORIGINAL: lmk88

Hvor mange tester pleier dere å ha hjemme?

Er det bare jeg som ikke har en eneste test? [8D]

Jeg har mange...
Tar en opptelling like etter jeg har fått mensen, og bestiller dersom jeg har få igjen.

Ingen foreløpig, men må vel snart bestille noen når vi nærmer oss prøvetid [:)]

Nå har jeg en liggende som jeg ikke brukte i januar når jeg var gravid.
Ellers pleier jeg ikke ha noen liggende. Jeg går heller å kjøper om jeg får mistanke om noe når ikm nærmer seg.

Da vi var prøvere sist hadde jeg ofte noen strips liggende, for da bestilte jeg noen på nette, og da var det billigst å bestille 10 stk enn et mindre antall.

har noen liggende.....tar de sånn innimellom da jeg har 0 peil på kroppen min

Jeg har en digital og et par strimler. Og dem har ligget der lenge nå!
Rekker jo ikke teste [8D]

Jeg har heller ingen liggende [8D]

Jeg hadde før.. Men da ble jeg faktisk bare ekstra skuffet vist TR kom en dag eller to forsinket, fordi jeg ikke klarte la vær å teste! [:'(]

Har vel ca 10 billigtester liggende. Venter på mensen etter forrige fødsel, og da er det greit å ta en test i ny og ne. Men kommer til å kjøpe inn noen CB i tillegg når vi kan begynne prøvinga på ordentlig. [:)]

Har ingen jeg..........................................................................

............................................................................................

............................................................................................

.........................................................................................
                                     enda[:)]

Blir vel når syklusen er på plass, og det er vits i å ha tester liggende...

Men hvorfor har du ingen tester liggende lmk88???

Back
Topp