Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har gjort tre uten hell. Håper på nummer 4 Sist sa legen at vi gjerne kan prøve sex gånger innen eventuell overgang til IVF hvis vi vil. Det er ikke så mye større sjanse for å bli gravid ved inseminasjon enn ved samlag, hvis alt er som det skal. Vi gjør inseminasjon fordi vi trenger donorsæd og det er inget som tilsier at det skal være vanskelig for meg å bli gravid (annet enn at jeg er 32 going on 33 og ikke i tjueårene..)
Vi hadde seks inseminasjoner uten hell, men det klaffet på førstte innsett pp IVF. Jeg ville i dag gått over til IVF tidligere, sånn etter tredje forsøk selv om det tilbys 6 inseminasjoner.
Her gikk det på første forsøk Gikk på Letrozol fra 3. dag i syklus og på UL før eggløsning var det 2 eggposer på 17 mm. Sånn sett sa gyn at vi hadde dobbel sjanse. Mulig derfor det gikk. Etter IUI gikk jeg på Lutinus. Og skal fortsette med det til jeg er 7+6. Er nå 4+6
Her gikk det på første forsøk med inseminasjon. Skulle i utgangspunktet til ivf (etter 1 år med Letrozol, 2 pp med mislykket stimulering som ble avbrutt og en MA i uke 9) men det ble inseminasjon da stimuleringen kun førte til 1 eggpose på 17 mm etter 14 dager på menopur.. er 5+1 idag