antall egg ut, og antall befruktede? vanlig?

La petite princesse

Flørter med forumet
Etter uttak på 16 egg, og en meget øm mage, fikk jeg tlf fra sykehuset nå. Skal passe meg for å si dette,men jeg er litt skuffa, "bare" 4 av 16 egg var blitt sikkert befruktet. Men det kan jo dukke opp noen etternølere til i morgen. Men tviler! Føles bare så meningsløst å verpe såå mange egg hvis de ikke klarer seg likevel, men det er vel sikkert flere her inne som har opplevd dette? Etter siste pr-runde har jeg jo skikkelig panikk for at det ikke skal blir noe ut av de eggene som er.. Sist ble det også 4, ett inn og tre på frys, som endte med BO og abort, og tre opptinings-døder. Trodde/håpet at 16 egg ut skulle gi flere befruktede.....
Skal jeg ha trua? Noen med GODE historier her inne om antall og vellykkethet?

har fått 7 av 7 befrukta på forsøk nr 3, 2 inn og resten på frys var et veldig bra forsøk sa klinikken men har forsatt ingen baby[;)][;)]på dette forsøke så fikk jeg ut 6 egg men bare 1 som ble befrukta men var av veldig god kvalitet,det er det som teller ikke hvor mange en får ut[;)][;)]dette  går bra[;)]men skjønner skuffelsen din.

14 egg ut
7 befruktet
3 av god kvalitet
1 inn
2 på frys

Det er kvalitet og ikke kvantitet som teller[;)] Det er kun ett egg som skal til vet du.
Jeg tror det går helt fint med dine egg.

Jeg hadde 14 ut og kun to delte seg. Var alvorlig skuffet. Kun et som var egnet til bruk. Neste gang får vi ICSI grunnet uforklarlig svikt..
Det festet seg, men mistet tidlig.

Tvi tvi

Jeg hadde 21 eggposer. Skulle tro det ville være mange egg da?? Men neida, kun 3 av de hadde egg. Men det ene var kun eggeskall, det ene delte seg altfor sent, det tredje er min aller kjæreste gulle datter[:)]

Jeg fikk ut 18 egg, 6 ble befrukta, og kun ett var brukbart til innsett.....Fikk derfor ingen på frys.....Nå venter jeg bare spent på at det kun var det ene egget jeg trengte!

Så ikke vær skuffa...men jeg forstår deg jo.

Jeg fikk ut 4 egg på første forsøk, 1 befruktet og satt inn
20 stk på andre forsøk, 3 befruktet, ett satt inn , 2 på frys
Frys eggene tålte ikke opptining
7 på tredje forsøk, 5 befruktet, 2 igjen tilslutt som ble satt inn 16 april 2010...

Krysser fingrene for deg! [:D]

På begge forsøka eg trengte med første mann, fikk eg 3 egg, 1 bel befrukta og satt inn, de to andre hadde kromeson feil.

Så en trenge bare 1 gullegg som legen sa.

Tusen takk for koselige og motiverende svar alle sammen[:)] Det gikk heldogvis bra!
Jeg ruger endelig igjen[:D] GUD så spent jeg var på om det ble noe å sette inn i det hele tatt. Fikk ett på frys også! Himmel og hav, dette er en psykisk påkjenning ja. Men i dag var det liksom likegyldig om vi fikk ett eller tre på frys, bare det ble innsett!

Er nå bare LYKKELIG! Rugetida kan begynne[:)]

så brakos deg som ruger.

Back
Topp