Antall do-turer om natta

Hvor mange ganger ca er du på do iløpet av natten?

• 0

Votes: 5 8,9%
  • 1

Votes: 22 39,3%
  • 2

Votes: 11 19,6%
  • 3

Votes: 12 21,4%
  • 4

Votes: 1 1,8%
  • 5+

Votes: 5 8,9%

• Antall som har svart
    56

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Just 4 fun! La oss se hva gjennomsnittet er for antall do-turer om natta for oktoberfruene :p

Kan telle på en hånd de gangene jeg har måttet stå opp om natta for å tisse, sett bort ifra uvi'en :hilarious:

0 så lenge den lille terroristen/toåringen ikke våkner. Dvs at jeg som regel er oppe og tisser, men våkner ikke av det selv :p

Siste jeg gjør før jeg sovner, så har faktisk holdt med å opp en gang i løpet av natta hittil :p

1 gang[emoji5]

I gjennomsnitt sikkert 3 ganger! Har vært netter med flere, og noen med færre :P

Stort sett bare 1 gang, men ikke alle netter jeg er oppe.

2 ganger i natt [emoji28]

Jeg går som oftest en ekstra gang etter jeg har lagt meg og før jeg sovner, men våkner ikke og må tisse i løpet av natten :)

1-3 ganger. Valgte 2, det stemmer oftest. Går også på do rett før jeg legger meg, og med en gang jeg har stått opp. Har gjort det hele graviditeten.

3 på en god natt og opp til 7 [emoji33] gjennomsnitt kanskje 4-5 vil jeg tro! Våkner ofte hver time de første timene, så blir det sjeldnere mot morgenkvisten [emoji42] drikker mye vann i løp av dagen så det er delvis selvforskylt, er oppe minst 1 gang når jeg ikke er gravid også

1 gang som regel... Men så står jeg opp kl 5 for å komme meg på jobb, så det blir ny tur på do da... [emoji6]

Sykemeldt og står opp for å tisse når samboer går på jobb, før jeg legger meg litt igjen (og som regel sovner et par timer til[emoji85])

Ca2. Av og til 1 av og til 3. Detter er da etter eg har sovna. Før eg har sovna men etter eg har langt meg i senga går eg ca 3 ganger på do

Back
Topp