Antall bleieskift?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Lurer på hvor mange bleier dere skifter i løpet av et døgn?

Og skifter dere bleie om natten?

:)

Hmm.....nå må j telle, hehe...:) sånn ca 6-7 kanskje...skifter som regel i forbindelse med mattid...:) skifter ikke på natta nei, da sover vi :-)

Ca 5-6 skift! Ikke på natten! Bare hvis hun bæsjer, noe hun aldri gjør...:-p

Prøvde å telle bleier, vi skifter kanskje 4-5 i døgnet pluss en solid tissebleie om morgenen (den alene er vel nesten 2:p) . Men de vi skifter om dagen vil jeg ikke si er "tunge"... Gutten er uansett i full vigør. Men det sies vel 6-8 tunge tisebleier :/

Vi skifter i forbindelse med måltidene og selvfølgelig ved "uhell". Tipper det blir ca 5 om dagen ? :) Sånn ca.

Skifter aldri på natten, så morgenbleia veier jo nesten mer enn ungen:eek:

5-6 skift. Gått drastisk ned med bæsjebleier om dagen etter at hun startet med grøt o.l. Fra 4-5 på rad til kun 1 :) en gang i blandt kommer det ikke bæsj i løpet av dagen.

Hun bæsjer ikke om natten, så da skifter vi ikke, med midre hun har greid å tisse på seg. Da må vi uansett skifte pysj.

Vi skifter i forbindelse med måltidene og selvfølgelig ved "uhell". Tipper det blir ca 5 om dagen ? :) Sånn ca.

Skifter aldri på natten, så morgenbleia veier jo nesten mer enn ungen:eek:

Hehe, ja den morgenbleia er så tung og diger at vi bare såvidt får trykket den ned i bleiebøtta :p hehe

5-6 her også. Skifter ikke på natten.

Skifter vel sånn mellom 5 og 7 bleier. Skifter ikke på natten, med mindre hun har tisset igjennom. Og ja den morgenbleien er jo helt enorm!!!

4

En gang ved stell morgen, så før mat i 12 tia, rundt mat i 16 tiden og ved kvelds stell. Og selvfølgelig ellers men har en rutine bæsjer i 7 tia når vi våkner for ny dag ;-) elsker eimen på rommet hans! Hehe

5-6 tror jeg. Har igrunn aldri tenkt over hvor mange det er :p skifter ikke på natta med mindre hun bæsjer og det har bare skjedd 1 gang på 6 mnd :)
Enig med de andre her; den morgenbleia er TUNG :p

Mellom 5-7ganger om dagen tipper jeg. Alt etter sånn. Skifter kun på natten hvis han har bæsjet:)

4-5. Skifter ikke ila natta lengre, og den vi tar på morgnen da er greit full av tiss.

Back
Topp