Antal follikler

Lille Luringen

Elsker forumet
Idag har jeg vært på ultralyd og sjekket størrelser og antall follikler, på venstre side fant hun fire, to på størrelse 11 (mm?) og to på 9,7. På høyre er det vanskelig å se men hun fant en på 12 (antar at det er mm?). Så totalt er det fem follikler, kan hende det var flere på høyre men var vanskelig å se. Er dette nok? Legen sa at det var bra, men syns det var lite jeg, er på dag 6 med gonal f og skal tilbake på ultralyd på mandag. :) Hvor store skal folliklene være?

De skal være mellom 16-20mm før uttak :) fint antall, spesielt hvis alle lar seg befrukte. Men kjenner meg igjen i å gjerne skulle hatt fler egg!

Takk for svar :) Jeg er veldig spent på hvordan det går, blir nok uttak og insett neste uke! legen trudde det blir uttak onsdag og insett fredag, men får se hva ultralyd sier på mandag :)

Hos meg så de tre (hvis jeg husker rett) på første kontroll, fire på andre kontroll og jeg fikk ut fem. To ble befruktet, begge ble satt inn og jeg er gravid. Du trenger ikke å ha så mange for å lykkes, men det er selvsagt en ekstra trygghet. :-)

Hos meg så de tre (hvis jeg husker rett) på første kontroll, fire på andre kontroll og jeg fikk ut fem. To ble befruktet, begge ble satt inn og jeg er gravid. Du trenger ikke å ha så mange for å lykkes, men det er selvsagt en ekstra trygghet. :)

Så spennende, har et mål og håp om å sette inn to vi å! Vet du om du skal ha en eller tvillinger? Grattis med graviditet :)

Så spennende, har et mål og håp om å sette inn to vi å! Vet du om du skal ha en eller tvillinger? Grattis med graviditet :)

Takk! :-) Er bare 4+6, så ingenting er sikkert, men hadde ultralyd igår og da var det to fostersekker. 50% sjanse for at begge er der om ti dager, sa gynekologen. :-)

Lykke til med uttak og innsett! Håper du får mange gode egg ut og mange befruktet. :-)

Back
Topp