Antakelig på vei ut igjen :(

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Jeg fikk i går en stor blødning som varte noen timer. Den har avtatt i dag å jeg har ingen smerter, men det er slik det bruker å være når jeg mister :( var hos legen i dag, men de hadde ikke ultralydapparatet tilgjengelig, så jeg fikk ikke gjort annet enn å måle hcg. Vi har bestilt time privat senere i dag, men jeg er ganske sikker på at dette er over, vi skal bare bekrefte det :( natta har vært helt forferdelig å jeg er utslitt og livredd! Har fortsatt noen symptomer, men syns de har blitt svakere. Jeg har blitt sykemeldt ut uka. Vet ikke hvor jeg vil med dette, jeg trenger bare å få luftet hodet. Dette blir 3. Eller 4. gangen vi mister, så jeg antar vi får hjelp. Syns vi er mange nok som har mistet nå, så jeg håper ikke vi blir fler fra maiforumet!

Jeg fikk i går en stor blødning som varte noen timer. Den har avtatt i dag å jeg har ingen smerter, men det er slik det bruker å være når jeg mister :( var hos legen i dag, men de hadde ikke ultralydapparatet tilgjengelig, så jeg fikk ikke gjort annet enn å måle hcg. Vi har bestilt time privat senere i dag, men jeg er ganske sikker på at dette er over, vi skal bare bekrefte det :( natta har vært helt forferdelig å jeg er utslitt og livredd! Har fortsatt noen symptomer, men syns de har blitt svakere. Jeg har blitt sykemeldt ut uka. Vet ikke hvor jeg vil med dette, jeg trenger bare å få luftet hodet. Dette blir 3. Eller 4. gangen vi mister, så jeg antar vi får hjelp. Syns vi er mange nok som har mistet nå, så jeg håper ikke vi blir fler fra maiforumet!
Sender deg masse gode tanker og klemmer :Heartred

Off, senser deg mange klemmer ♡ og håper det ikke er slik du frykter ♡

Så trist. Håper dere får en skikkelig utredning og at de finner noe som er lett å fikse.

Sender deg masse gode tanker og klemmer :Heartred

Skal til legen i morgen. Hadde smerter i skambeinet og mister alt av symptomer. Er redd en ny ma. Så fått time til ultralyd i morgen kl 13:15 så får se da.. lykke til videre til deg. Trist å høre :(

❤️❤️❤️ Sender deg en pm når kommer hjem ❤️❤️❤️❤️ Masse gode klemmer snupp

Mange goe klemma:Heartred
Uff, så trasig at det skal bli slik for så mange:sad010
Er selv usikker etter besøk hos legen idag...skal tilbake imorgen å ta HCG blodprøve. Hun frykter graviditet utenfor livmor grunnet det ubehag og «smerter» jeg har hatt over en lengre periode. Fikk time så sent idag at lab var stengt.
Men hun sa også at det kunne være vanlige smerter, ville ikke gjøre meg urolig...men, man vet jo aldri.
Hvordan går det med deg?

Nå har jeg vært på ultralyd, å jeg kan ikke fatte det! HJERTET SLÅR!!! :Heartred 140 slag, å spira er målt til 6+3. Så jeg er satt ca en uke tilbake. Alt ser bra ut foreløpig, så vi må bare vente å se. Jeg er så rolig i kroppen nå:Heartred

Nå har jeg vært på ultralyd, å jeg kan ikke fatte det! HJERTET SLÅR!!! :Heartred 140 slag, å spira er målt til 6+3. Så jeg er satt ca en uke tilbake. Alt ser bra ut foreløpig, så vi må bare vente å se. Jeg er så rolig i kroppen nå:Heartred
Så supre nyheter!

Så fantastisk, krysser fingrene for at det går veien nå :Heartpink

Back
Topp