Antagonist/Kort regime

Lykkelulla

Gift med forumet
Mailykke <3
Hvor lenge har dere stimulert ved kort regime? Dere som både har hatt langt og kort, måtte dere stimulere lenger med kort regime en med langt?

Jeg satt menopur i 7-8 dager på mine korte regime, mens jeg satt puregon i 11 (eller var det 12) dager på langt regime. Ca samme dose alle ganger. Men nå var jo begge mine korte på riksen, mens det lange var privat. Riksen er jo vesentlig mer forsiktig i forhold til overstimulering.
Masse masse lykke til :-)

Har hatt kort regime ved 2 av mine 6 uttak. Meinar at eg hadde ikkje noko lengre stumuleringsperide nokre av dei to gongane, men ved det 5. uttaket mitt som var kort regime tok dei jo egga litt for tidlig fann dei ut i ettertid så der fekk eg plutselig kun ut 4 dårlige egg som ikkje lot seg befrukta og forsøket vart dermed avbrutt etter uttak:( Så den gongen burde dei nok ha stimulert meg lenger. Mens den fyrste gongen eg hadde kort regime var mitt beste forsøk med tanke på antall befrukta egg. (full pott) Huska ikkje heilt antallet egg der no, men trur det var 10-12 stk.

Back
Topp