Antageligvis mistet!!!!!

elskerbarn

Betatt av forumet
Jeg har siden i formiddag hatt skikkelige smerter i magen og blødning med mørk slim ( Sorry utalelsen) Plutselig kjente jeg varme i underlivet og når jeg kom på do så kom det to store klomper. Ligne på glassmaneter. Så opdaterer da jeg har vært på kk, for dit skal jeg, for jeg snakket med ei som hadde mistet og hun ble sendt dit. 

Så trist..!!

Mange klemmer til deg.. !

Høres ikke helt bra ut.. Men håper for din/deres del at det går bra.... Lykke til på KK.... 
Klem

Nei nei nei 

Kjæmpe trøste klæm

huff, Det hørtes skremmende ut! Hvis det virkelig er sånn at du mister den lille, så må du prøve å tenke at det dessverre ikke var liv laga.. Det høres nok brutalt ut, men kroppen rydder opp når den har gjort feil.. Prøv å tenke at det var best sånn, selv om det er grusomt for deg akkurat nå. For meg hjalp det veldig når jeg forsonet meg med at det var kroppen som ordnet opp, og at jeg ikke kunne klandre meg selv for det som skjedde. Ønsker deg lykke til på KK, håper selvsagt at alt er i orden med dere!! Sender deg en stor klem!

Fru Løe skrev:
Kjæmpe trøste klæm

Da har jeg vært på kk. Det var det jeg fryktet at jeg har mistet. :(
Skal tilbake på kk i morgen for ny ultralyd for og se om alt er borte. Hvis ikke blir det narkose og utskrapning. 

Alle hers værste mareritt.emoticon Føler med deg! Selv om kroppen fikser/rydder, så er det ingen som ønsker dette. Håper du kommer deg fort, og kommer tilbake igjen her snart!

Back
Topp