ansiktsrens....

Karita

Glad i forumet
Noen forslag? Har fått så ekkel hud i ansiktet[&:]

jeg bruker et merke som heter Amie.
økologisk produkt.
jeg er kjempeførnøyd, huden blir veldig fin, og i tillegg lukter den kjempegodt! :)

jeg brukte også clinique sine noen ganger ..men det er det eneste produktet jeg noen gang har reagert på.. svei som fY her!! [:'(]

Hva mener du med ekkel? Fet tørr stiv?

Ok, må prøve meg fram sikkert. takk takk[;)]

ORIGINAL: lanoliten

Hva mener du med ekkel? Fet tørr stiv?

ikke fet, mer stiv å tørr. Føler meg grop i tryne[8D]

sverger til dermalogica. gikk fra kvisetryne til en hud som fikk hudpleieren i USA til å si det var en av den beste huden hun hadde sett. (men så er de jo så "heftige" av seg på skryt i usa da)

Skal ikke si så mye om merker, er så individuelt,
men velg deg en krem som er kremet ikke gel, det syns jeg funker best.
Og prøv å ikke vask deg for ofte, det tar 12 timer før den naturlige fukt balansen stabiliseres etter vask. [:)]
Det er masse fuktighet i ansiktsmaske, en gang i uka og du merker forskjell [;)]

ORIGINAL: MariaKA

sverger til dermalogica. gikk fra kvisetryne til en hud som fikk hudpleieren i USA til å si det var en av den beste huden hun hadde sett. (men så er de jo så "heftige" av seg på skryt i usa da)

hehe, ikke værst[:D] ja..må prøve noe ivertfall, har ikke kviser, men er så stiv. som om jeg har maske på....[&:]

MD formulations + declèor tonicvann[:D][:D][:D] Verdens beste!!!

hvor kjøper du det, bekki?

Mary Kay har ein som er kjempegod! Er tom, så husker ikkje heile navnet, men skal kjøpe ny når mars-bonusen kjem[;)]

Og Vynne; trur ikkje eg har sett bilde av deg før du fikk ditt nye profilbilde....seier berre WOW!!!! du er pen altså!!![:D][;)][:D]

www.strawberrynet.com

ORIGINAL: karita

hvor kjøper du det, bekki?

Back
Topp