Ansiktsrens og toner for sensitiv hud!

hei driver å forhandler noen hudpleie produkter fra cosmopharma,, der har de slikt for sensitiv hud å det er kjempe goe produkter har selv brukt i 10 år å jeg har sensitiv hud... gå på cosmopharmas.no... å hvis det er noe du vil ha kan du ta kontkt så kan jeg fikse for deg...

Clinique[:)]

Kjøp et sånt lite reisesett til 99 kr på parfymeriet først, så får du prøvd om det funker. Er 3-trinns.
Jeg bruke ekstra sensitiv på ansiktssåpa, og nr 1 på toneren.
Eneste som funker på meg.

TAkk for svar! :)
Jeg har vurdert Clinique sitt, men vært litt usikker, siden såpen er en bar blir den så innmari "såpete" Føler jeg. Og da blir min hud så lett tørr. Men jeg har jo ikke prøvd, så jeg vet ikke. Tror jeg skal sjekke ut den først, jeg..

Jeg er også forhandler for Cosmopharma sine produkter, og kan anbefale dem på det sterkeste. Jeg har problemer med tørr hud i ansiktet og har prøvd ulike produkter uten hell. Nå bruker jeg Gentle Cleansing Milk og Moisturizing Toner som har hjulpet meg veldig :)
Cosmopharma har også en alergigaranti, så dersom en reagerer på produktene vil en få pengene tilbake eller nye produkter i tilsvarende pris

jeg har prøvd veldig masse og det aller beste, det jeg alltid kommer tilbake til, er Dermalogica sin Ultracalming cleanser! Den er så mild at du kan rense nesten øyeeplet ditt uten at det svir altså, trenger ikke bruke vann for å fjerne den heller hvis ikke du vil, men jeg gjør alltid det:) huden min er aldri stram lenger etter rensing nå og den renser vekk alt smuss hos meg iallefall! er sååå fornøyd!
som toner kan du bruke Soothing Protection Spray feks:) samme merke..

Back
Topp