ansiktsfødsel

saltåpepper

Flørter med forumet
Er det noen som har vært gjennom det?
Kan du dele erfaringer?

hva er det...om jeg får spørre...

Er ikke det at babyen blir født med ansiktet opp isteden for ned (ned skal visst være det vanlige)?

det er bakhode fødsel som er vanelig, så ansiktsfødsel er vel at ansiktet som kommer først til syne[&:]

Min jente ble født med ansiktet opp hvis det er det du mener.. for min del gikk det så fort at jeg vet lissom ikke om det var så spesielt.. Gikk unna fordi hun ble tatt med vakum...

Ansiktsfødsel er at baby kommer ut med ansikt opp ja. Det er ikke så vanlig, og de jeg har hørt som har født sånn beskriver det som veldig vondt og lange fødsler.

Tenker en del på det siden første fødsel var fæl og jeg har så lyst til å oppleve en bra fødsel, noe nr 2 ofte er.

Og i stedet for å gå og grue meg kan jeg like gjerne prøve å finne fakta. Derfor spør jeg. [:)]

hos meg gikk det som sagt fort.. kom på sykehuset klokken 06 og 09.25 var hun ute... begynte med press veer 09.15 [:D]

Et svar! Takk!! Da kan det gå greit altså... [:D]

ORIGINAL: lita_19

hos meg gikk det som sagt fort.. kom på sykehuset klokken 06 og 09.25 var hun ute... begynte med press veer 09.15 [:D]

ja.. det kan gå greit det  [:D] men jordmor sa til meg at det hadde gått veldig fort til at hun kom med ansiktet opp... Men det er vell forskjellig fra person til person det også som alt annet.. [:D][:D]

ORIGINAL: BMJ

Et svar! Takk!! Da kan det gå greit altså... [:D]

ORIGINAL: lita_19

jeg hadde også ansiktfødsel... men jenta vår var prematur og var bare 28cm rundt hode.. så jordmor sa hun hadde veldig god plass!!

gikk ikke gjennom en sånn fødsel, men han lå og såg ut og riene mine stoppet opp så det ble keisersnitt. Ha sikker tikke blitt så behagelig for han var 37 cm rundt hodet.

ORIGINAL: Mesaana

gikk ikke gjennom en sånn fødsel, men han lå og såg ut og riene mine stoppet opp så det ble keisersnitt. Ha sikker tikke blitt så behagelig for han var 37 cm rundt hodet.

jenta mi var 34 cm rundt hodet ho da... det var jo ikke behagelig.. men gikk greit.. rakk ikke å få noe smertestillende heller.. litt stolt [:D]

Back
Topp