Ansiktsbehandling

Sprudlepop

Betatt av forumet
Jeg lurer på om det er noe som tilsier at vi gravide ikke bør ta ansiktsbehandling? Har nemlig time på lørdag, men nå ble jeg plutselig litt usikker... Har forsøkt å google det, men finner ingenting. Kan selvfølgelig ringe å høre, men jeg vet ikke hvorvidt min graviditet forblir konfidensiell dersom jeg avslører den for hun som utfører hudpleien.....

Spørsmålet er altså: er d ok å få utført ansiktsbehandling som gravid?

det er nok trygt. er det hun som skal utføre den som tar tlf?
du trenger jo ikke å si at du har time der. bare ringe å spørre

hmm, jeg kan iallefall ikke se for meg hvorfor det ikke skal være ok?
Jeg tror nok du trygt kan dra på timen, og nyte den!

Har aldri lest eller hørt noe om at det skal være farlig, og kan ikke se noen grunner til det..
Men selvfølgelig, om noen andre har andre synspunkter, håper jeg de roper ut! [:D]

sniker litt... jeg hadde ansikt behandling da jeg var 7 uker... ikke noe problem, men hold deg unna masasje de tre første mnd... Hodemasasje går greit[;)]

Skulle ikke være noe problem, men husker at jeg var til ansiktsbehandling i forrige svangerskap (litt senere vel og merke) og da valgte hun vekk noen type produkter som man helst ikke skulle bruke på gravide, ellers var det ikke noe problem[:)] Kos deg, jeg er kjempemisunnelig..

og hvis du skal ha behandling med damp så skal man kun ha vanlig damp. man kan sette på så det kommer noe i dampen (herregud jeg har gått hudpleielinja i 2 år og jeg husker ikke hva det heter! skylder på at det er 4 år siden hehe)

ORIGINAL: Swinx

Som regel fyller man ut et skjema, og krysser av for at man er gravid, før behandlingen utføres. Hvis ikke, så kan du bare si det til hun som skal behandle deg [:)] 

Det er deilig med ansiktsbehandling!! [:D]

det gjør man ikke hver gang man er der da. hvis hun har vært der før så ligger det ett kartotekkort på henne der om hudtype osv der.
men jeg ville nok nevnt det til henne at jeg var gravid. for de skal ta hensyn til det.
men du skal ikke trenge å bekymre deg for at hun skal fortelle det videre for hun har faktisk taushetsplikt!! man skal ikke snakke videre om det kunden betror til deg!

ORIGINAL: Krander

sniker litt... jeg hadde ansikt behandling da jeg var 7 uker... ikke noe problem, men hold deg unna masasje de tre første mnd... Hodemasasje går greit[;)]

hvorfor skal man holde seg unna massasje de 3 første mnd? og gjelder dette bare til proffesjonelle eller kan ikke sambo massere meg engang??

Takk for mange gode råd. Nå er d unnagjort og d føles deilig.. Anbefaler alle sammen å koste på seg dette! [:)] Jeg trengte iallefalle litt ny glød etter seks-syv uker over doskålen..

Back
Topp