Ansiktsbehandling, er det ok under graviditet??? Noen som vet??

Gracefully

Andre møte med forumet
Skal til ansiktsbehadling i morgen, med peeling, massasje, maske og hele pakka, men ble plutselig litt usikker på om dette er lurt under graviditeten, er 8+2 uker - lurer på om noen vet..noen som har et godt svar?

Tok det når jeg var 7 mnd på vei.. Er nok helt greit...
Eneste jeg ikke kunne få var ryggmassasjen som var inkludert... Men fikk noe annet i stede...

ok, jeg er litt mistenksom til peeling og kremer somm evt øker sirkulasjonen osv, men sier nok bare ifra til behandleren at jeg er gravid...da bør de vel vite hva de kan gjøre, og IKKE gjøre!

tror ikke det er farlig å skjemme seg bort litt når man er gravid.. å sier du det til behandleren så vet nok de hva som evntuelt ikke er bra...

så kos deg å slapp av!!

tok det når jeg var 25 uker og det var super deilig.. sa i fra at jeg var gravid(noe dem også så tipper jeg;) ) eneste jeg da ikke kunne ta var full kroppsmassasje og massasje bad.. fikk da fotbad og fotmassasje i stede[:)] ååå vil mer jeg... kos deg..[:)]

det som e bra for deg e som oftest bra for babyen også! kos deg me behandlingen[:D]

ok, takk for alle svar - da skal jeg dra å nyyyyte det!!!!

Jeg var til full spa da jeg var 6 måneder gravid jeg, massasje, aromaterapi, ansiktsbehandling, hele pakka. Terapeuten tilpasset oljene og alt hun brukte til min situasjon, så det kan være lurt å si fra at du er gravid. Ryggmassasjen tok vi på litt utradisjonelt vis - jeg satt overskrevs på kontorstolen hennes og hang med armene over nakkestøtta... funka som bare det! [:D]

Back
Topp