Ansiktet har doblet i størrelse..

Litjpia1

Andre møte med forumet
Haha...Flere enn meg her inne som føler ansiktet har doblet størrelse den siste tiden:wideyed:? :dance008 Det må vel være fett da? Ikke som hevelser resten på kroppen som kan være vann..

Det har eg høyrt er vanlig for mange siste tida før fødsel. Veit ikkje kvifor då, eller kva det er. Har ikkje skjedd her endå, men kan heller ikkje hugse at dette skjedde sist eg var gravid så er ikkje sikkert det gjeld meg. Nokon får større nase og veit eg :p

Om det er gravidansiktet som kommer før fødsel eller om jeg har lagt på meg vet jeg ikke, men er blitt ganske rund i ansiktet ja :woot:

Blitt veldig rund i ansiktet ! Men det har jeg forsovet på hele kroppen og syns jeg :p nesen ble bedrede ganske tidlig da

Er som med de forrige bredere i ansiktet... sikkert tildels pga generelt vektoppgang.. men ser det tydelig at fjeset er større ;)

Jeg har kjempenese og bredt fjes nå. Litt bekymret fordi jeg har gått opp så mye uten å få symptomer på vann... tenk om alt er fett da :wtf:

Gjelder her også, det er flere som har kommentert på at jeg har blitt rundere i ansiktet nå i det siste.

D har jeg vært i flere uker

Jaaa men jeg tror det er vann som gjør det jeg :) Jeg har en del hovne hender og føtter, så antar at det er litt væske i ansiktet også xsmile9

Back
Topp